به گزارش ایلنا،‌ در چارچوب هفته پانزدهم رقابت های لیگ ستارگان قطر تیمهای الغرافه و الاهلی قطر از ساعت 16:30 دقیقه به مصاف هم می روند.

این دیدار در حالی برگزار می شود که الاهلی در این هعفته ها جزو تیمهای قدرتمند فوتبال قطر بوده و با هدایت میلان ماچالای کهنه کار در 5 بازی اخیر به سه برد و دو تساوی رسیده اند و هم اکنون در رده پنجم قرار دارند. اما در سوی مقابل الغرافه اصلا وضعیت جالبی ندارد. آنها با 5 امتیاز کمتر نسبت به الاهلی، با 18 امتیاز یک رده پایین تر و در جایگاه ششم قرار دارند.

این تیم زردپوش هفته گذشته با نتیجه عجیب 8-1 مغلوب السد شد و در بحران فرو رفت. آنها باید این هفته در خانه خود و در دوحه از پس هم شهری شان بربیایند و فاصله خود را با آنها کاهش دهند. در طرف مقابل الاهلی با برد در این مسابقه به دنبال کاهش فاصله خود با تمیهای چهارم و سوم جدول رده بندی خواهد بود.

یکی از جذابیت های ویژه این مسابقه جدال سه بازیکن ایرانی خواهد بود. مهدی طارمی در تیم الغرافه و محمدرضا خانزاده و امید ابراهیمی در ترکیب الاهلی بازی می کنندو قطعا جدال آنها می تواند به جذابیت های این دیدار بیفزاید. هر سه نفر در تیم ملی باهم بازی می کنند و حالا طارمی باید در مقابل ابراهیمی و خانزاده قرار بگیرد.

مهاجم ایرانی الغرافه به شدت توسط رسانه های قطری و پیشکسوتان الغرافه تحت فشار است و قطعا گلزنی در این مسابقه می تواند او را به حاشیه امن ببرد و کمی از فشار انتقادات بکاهد.