به گزارش خبرگزاری تسنیم، روزنامه دیلی میل در گزارشی به وضعیت نه چندان خوب تیم ملی انگلیس در فاصله دو ماه مانده به آغاز جام جهانی 2022 قطر اشاره و از بازی اول این تیم در جام جهانی مقابل ایران به عنوان فرصتی برای کسب یک پیروزی قاطع و روحیه بخش یاد کرده است.

در این گزارش به قلم «یان لیدیمن» آمده است: ترجیح گرت ساوت‌گیت برای استفاده از خط دفاعی پنج نفره برابر تیم‌های بزرگ رویکردی محتاطانه است و او می‌تواند ادعا کند که گاهی اوقات استفاده از این تاکتیک ثمربخش بوده است. بازی نخست انگلیس در جام جهانی برابر ایران، فرصت مناسبی برای رها کردن ترمز و کسب پیروزی پرگلی است که می‌تواند روحیه و اعتماد تیم ملی انگلیس را برای ادامه کارش در تورنمنت بسازد. ریس جیمز و بن چیلول بهترین بازیکنان در پست‌های خودشان هستند در حالی که میسون ماونت هم به ندرت پیش آمده که در رده ملی عملکرد ضعیفی ارائه کرده باشد.

در همین حال سامی مکبل یکی دیگر از روزنامه‌نگاران دیلی‌میل نیز درباره بازی‌های تیم ملی کشورش در جام جهانی نوشته است: با همه احترامی که برای ایران، آمریکا و ولز قائلم، هر سه مسابقه، بازی‌هایی هستند که در آنها انگلیس باید جسورانه و بی‌محابا دست به حمله بزند نه اینکه به محبوس کردن آنها در یک سوم دفاعی‌شان بسنده کند.