به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس که دیدار اول خود در لیگ نخبگان آسیا را برابر نماینده عربستان واگذار کرده بود، از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه روز دوشنبه در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف تیم پاختاکور ازبکستان خواهد رفت.

خوان کارلوس گاریدو شامگاه امروز یکشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پاختاکور گفت: فکر می‌کنم فردا بازی خیلی مهمی داریم. به نظرم لیگ نخبگان آسیا یکی از تورنمنت‌های مهم در سراسر دنیا است. این یک جام مهم است.

سرمربی سرخپوشان ادامه داد: قطعا پرسپولیس تیمی است که همیشه برای بردن و کسب جام تلاش کرده است. این یک بازی در خانه خودمان است و قطعا می‌خواهیم سه امتیاز را به دست بیاوریم و در مسیر درستی در مسابقات قرار داشته باشیم.

گاریدو بر اهمیت دیدار تیمش تاکید کرد و افزود: پیروزی مقابل پاختاکور برای ما مهم است تا در جدول وضعیت مناسبی داشته باشیم. می‌دانیم که با رقبای مهم و خوبی بازی داریم. فکر می‌کنم با بهترین شرایط و بیشترین انگیزه می‌توانیم بازی کنیم و مقابل رقبا به میدان برویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان گفت: برای من همیشه قدم‌های اول مهم است و فردا هم اولین بازی ما در خانه است؛ به همین خاطر باید به ۳ امتیاز بازی برسیم.