به گزارش ورزش 11، تیم فوتبال رئال مادرید فردا شب در چهار چوب جام باشگاه های جهان  از ساعت 20:30 به وقت ایرن در ابوظبی امارات به مصاف  الجزیره می رود، شاگردان زیدان پس از سفر به امارات قبل از برگزاری این دیدار دو جلسه تمرینی را پشت سر گذاشته اند و به نظر می رسد مربی فرانسوی در این تورنمنت با بازگشت بیل و واران یکی از کامل ترین تیم های خود را در اختیار دارد.
 جام باشگاه های جهان می تواند برای زیدان و شاگردانش شروعی دو باره باشد، کهکشانی ها این فرصت را دارند تا  تنها با دو پیروزی یک جام دیگر برای باشگاه به ارمغان بیاورند و روحیه خود را برای ادامه فصل و بخصوص ال کلاسیکو پیش رو بهبود بخشند.
بازی فردا می تواند برای کریستیانو رونالدو هم یک فرصت خوب باشد تا در  یک زمینه دیگر از مسی پیشی بگیرد، در حال حاضر CR7 در  کنار مسی، سوارز و دِلگادو با 5 گل زده به طور مشترک به عنوان برترین گلزنان جام بین قاره ای را یدک می کشند، حالا کریس تنها یک گل نیاز دارد تا این رکورد را نیز برای خود منحصر به فرد کند.

اعجوبه پرتغالی رئال مادرید همچنین تنها بازیکنی است که توانسته در فینال هتریک کند،  باید دید رئالی ها می توانند با پیروزی در بازی فردا  این فرصت را به ستاره تیمشان بدهند تا این رکورد خود را در بازی روز شنبه دست نیافتنی تر کند با خیر؟!
تمرینات  رونالدو در ابوظبی نشان می دهد که او از هر زمان دیگری آماده تر است  و انگیزه بالایی برای درخشش در  جام باشگاه های جهان دارد.