ورزش 11 - بارسلونا در هفته سوم رقابت های لالیگا با شرایط چندان جالبی به مصاف هوئسکا نخواهد رفت، دستگیری جرارد پیکه از سوی پلیس کاتالونیا به علت عدم همراه داشتن گواهینامه رانندگی و حاشیه سازی بیش از اندازه و بزرگنمایی در این مسئله باعث شده است تا والورده و دیگر هم تیمی های پیکه نیز وارد فضایی منفی شوند.

بلوگرانا ها در دو هفته گذشته رقابت های لالیگا با کسب دو پیروزی توانسته اند در بهترین حالت ممکن 6 امتیاز کامل را به اندوخته های خود اضافه کنند و در پی کسب سومین پیروزی و همچنین نهمین امتیاز خود برای عقب نماندن از کورس صدرنشینی در نیوکمپ برابر تیمی بسیار خطرناک و ناشناس که به تازگی وارد لالیگا شده است، صف آرایی خواهد کرد.

ارنستو والوردهارنستو والورده

منتقدین و کارشناسان از همین حالا قلم های تند خود را برای بررسی و ارزیابی ارنستو والورده در نیمه نخست تقابل برابر هوئسکا آماده کرده اند، آبی اناری ها با تاکتیک جدید والورده در نیمه های نخست در دو هفته گذشته بسیار ضعیف و ناتوان ظاهر شده اند تا نمایش دلبرانه ای که هواداران انتظارش را دارند را پیش روی خود نبینند.

اولین چالش ارنستو در دیدار برابر هوئسکا گلزنی در دقایق ابتدایی بازی و البته پیروزی پر گل خواهد بود! چرا که رئال مادرید از همین حالا با پیروزهای پر گل خود برابر رقبا توانسته است در دوئل گل زده بیشتر از آبی اناری ها پیشی بگیرد و کمی اوضاع را برای مسی و دیگر مهاجمین این تیم سخت کند! پس قطعا بلوگرانا ها در خانه نیاز مبرم به یک پیروزی پر گل خواهند داشت.

بازیکنان بارسلونابازیکنان بارسلونا

هوئسکا در دو هفته گذشته با یک پیروزی و یک تساوی به خانه مخوف قهرمان فصل گذشته لالیگا می آید و قطعا انگیزه های بسیار بالایی خواهد داشت تا برابر نام و ستارگان بزرگ حریف و کسب نتیجه ای قابل قبول با ارزشمند ترین دستاورد ممکن نیوکمپ را ترک نماید.