ورزش 11 - حمید مطهری در خصوص شکست تیم پیکان مقابل پارس جنوبی جم در جام حذفی گفت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم، ما در نیمه اول فوق‌العاده بودیم و چند موقعیت هم داشتیم اما از این موقعیت‌ها استفاده نکردیم، از طرفی، تیم پارس جنوبی هم تیم خیلی خوبی است و در نیمه دوم، بازی متعادل‌تر شد. بعد از آن در وقت‌های اضافه تیم حریف شرایط بهتری نسبت به ما پیدا کرد و ما هم از موقعیت‌هایی که به دست آوردیم نتوانستیم استفاده کنیم. بعد از آن هم بازی به ضربات پنالتی کشیده شد که در این شرایط دیگر کار از دست مربیان خارج است و پنالتی‌ها 50، 50 می‌شود. از طرفی، رحمان احمدی از پنالتی‌زن‌های ما شناخت داشت و در ضربات پنالتی خیلی خوب کار کرد. در مجموع باید بگویم که هر دو تیم خوب بازی کردند و بازی زیبایی را شاهد بودیم.
وی درباره اینکه باشگاه پیکان به دنبال آسیایی شدن است اما حذف از جام حذفی باعث شد تا این تیم کمی از برنامه‌هایش فاصله بگیرد، افزود: ما جام حذفی را خیلی جدی گرفته بودیم و می‌خواستیم که از این طریق به لیگ قهرمانان آسیا برسیم و حتی با همه نفرات مقابل پارس جنوبی بازی کردیم، هدف ما این بود که از طریق جام حذفی آسیایی شویم، اما به هر حال در همان مرحله اول به تیم پارس جنوبی خوردیم، هر چند که ما از این بازی استقبال کردیم، مقابل این تیم خوب هم بازی خوبی انجام دادیم، اما از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم و حذف شدیم، با این همه کار برای ما تمام نشده و با انرژی و توانی بیشتر مسابقات لیگ برتر را ادامه خواهیم داد.
صددرصد با تمرکز بیشتری مسابقات لیگ برتر را ادامه می‌دهیم و جا دارد که از همین طریق به دوستانم در تیم پارس جنوبی تبریک بگویم، اما ما باید هر چه سریع‌تر خودمان را بازسازی کنیم و آماده بازی با نفت آبادان خواهیم شد، چرا که بازی مهمی با این تیم در لیگ برتر داریم.
مربی تیم پیکان درباره دیدار با نفت در آبادان و شرایط سخت بازی در این شهر تصریح کرد: نه تنها آبادان، بلکه کلا بازی‌های لیگ سخت شده است و دیگر بازی آسان نداریم، من بازی شب گذشته نفت مقابل تراکتورسازی را ندیدم چون بازی‌شان با ما هم‌زمان بود، اما امروز و فردا بازی‌های این تیم را خواهم دید، هر چند که شناخت خیلی خوبی از این تیم داریم و می‌دانیم که آنها فوتبال قابل قبولی ارائه می‌دهند، هر چند که بازی کردن در آبادان و در آن شرایط سخت واقعا سخت است، ما باید هر چه سریع‌تر خودمان را بازیابی کنیم و از نظر بدنی و ذهنی آماده این بازی حساس شویم.
وی در پاسخ به این سؤال که چقدر احتمال می‌دهید که از آبادان دست پر برگردید، افزود: ما صددرصد به دنبال کسب سه امتیاز بازی خواهیم بود و می‌دانیم که این تیم تا اینجای لیگ فقط یک باخت آورده و 5 تساوی داشته و این نشان می‌دهد که نفت آبادان تیم سختکوشی است، از طرفی آنها تماشاگران بسیار پر شور و قابل احترامی دارند که رقبا را خیلی خوب تحت فشار می‌گذارند، ما باید با بینش خوب مقابل این تیم به میدان برویم و به دنبال کسب حداکثر امتیاز خواهیم بود.