ورزش 11 - پپ گواردیولا مردی که پس از دوران حضورش در بارسلونا هنوز نتوانسته طعم قهرمانی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را بچشد؛ باز هم با منچستر سیتی به این رقابت ها پای خواهد گذاشت تا ثابت کند که فقط در بارسلونا راه موفقیت را بلد نیست!

پپ گواردیولاپپ گواردیولا

در برابر منچستر سیتی و پپ گواردیولا برونو جنسیو و مردانی قرار دارند که در لوشامپیونه خیلی موفق ظاهر نشده است و با آن آلمپیک لیون سال های دور تفاوت بسیاری دارد! هرچند که حضور بازیکنانی چون رافائل، نبیل فکیر، لوکاس توسارت، ممفیس دیپای و موسی دمبلی لیون را بدل به یک قدرت در گروهF تبدیل کرده است، اما گذشتن از سد هیولای منچستر سیتی در اتحاد کار هر قدرتی نخواهد بود.

بازیکنان منچسترسیتیبازیکنان منچسترسیتی

منچستر سیتی در فصل گذشته و در اوج هیجانات رقابت های لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا بالاخره به سرنوشتی که برایش پیش بینی می شد دچار شد تا سرانجام خستگی به جای مانده از دو تورنمنت بزرگ اروپا کار آنها را در قاره سبز پایان دهد و به همان قهرمانی در لیگ جزیره بسنده نمایند.

بازیکنان المپیک لیونبازیکنان المپیک لیون

این بار پپ مشتاق است که در لیگ قهرمانان آن اتفاق شیرین و رویایی را تحقق ببخشد، چرا که شانس او برای دبل در لیگ برتر با وجود چلسی مائوریسیو ساری و لیورپول یورگن کلوپ این روزها کم و کمتر می شود و از سویی دیگر خود ترجیح می دهد که در اروپا برای تیمش افتخار آفرینی کند و کلکسیون افتخاراتش را در اتحاد جان دیگری ببخشد، چرا که تجربه جدید ترین ها برای او لذت بخش تر است.

کوین د بروین، سرخیو آگوئرو، بنجامین مندی، الیاکیم مانگالا، دانیلو جز مهم ترین مهره های کلیدی منچستر سیتی محسوب می شوند که در دیدار برابر لیون نمی توانند به دلیل مصدومیت نمی توانند در این بازی حساس برای آبی های شهر منچستر به میدان بروند.