ورزش 11 - در یکی از جذاب ترین دیدار های روز نخست رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2018/19 دو تیم بارسلونا و پی اس وی آیندهوون در نیوکمپ برابر یکدیگر صف آرایی کردند تا دیدار خاطره انگیز آنها در سبک و فرمت امروزی تداعی گر روزهای طلایی دو تیم در تاریخ باشد.

ترکیب بارسلونا و پی اس وی آیندهوون:

ترکیب بارسلوناترکیب پی اس وی آیندهوون

پی اس وی آیندهوون با هدایت فان بومل مشهور در نیوکمپ در ابتدای کار توانست از بارسلونا زهرچشم بگیرد و چندین حمله را بر روی دروازه میزبان قدرتمند و بزرگ خود صورت بدهد، اما گذشت زمان کافی بود تا بارسلونا سوار بر بازی شود و همان شیوه ویران کننده خود را در برابر چشمان هوادارانش پیاده سازی نماید!

ایده آل ترین فرصت ممکن برای لیونل مسی در دقیقه 32 شکل گرفت تا ابر ستاره آرژانتینی بارسلونا روی یک ضربه ایستگاهی فوق العاده دروازه حریف هلندی اش را باز کند و نیوکمپ را به وجد بیاورد تا نتیجه 1_0 پایان دهنده به دوئل دو تیم در نیمه نخست باشد.

در نیمه دوم آیندهوون تدابیری کاملا دفاعی را در پیش گرفت و سرانجام با حملات بی شمار بلوگرانا ها توان خود را از دست داد و خستگی مفرط ستارگان این تیم باعث شد تا عثمان دمبله در دقیقه 74 برای بار دوم دروازه حریف را باز کند و کار پی اس وی از نفس بریده را سخت تر از قبل کند.

در این شرایط که آیندهوون چون تماشاگری به دنبال هنرنمایی ستارگان فانتزی بارسلونا بود، در دقیقه 77 لیونل مسی کار حریف را یکسره کرد تا با دبل خود، پیروزی مقتدرانه تیم خود را در خانه برابر شاگردان فان بومل رقم بزند؛ اما این دبل برای مسی راضی کننده نبود! چرا که او می خواست هتریک کند و در دقیقه 87 بالاخره زهر خود را بر پیکر حریف وارد کرد و تحقیری بزرگ را به میهمان هدیه داد!

همچنین در دقیقه 79 ساموئل اومتیتی با دریافت کارت زرد دوم از داور بازی از زمین بازی اخراج شد تا بارسلونا کارش را در 10 نفره دنبال کند.

در نهایت با پیروزی 4_0 بارسلونا در دور رفت مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، و با توجه به پیروزی 2_1 اینتر میلان برابر تاتنهام در دیگر دیدار گروه B بلوگرانا ها خیلی زود رتبه صدر جدول را در اختیار خودبه دلیل تفاضل گل بهتر قرار دادند.