به گزارش وبسایت نود،‌رضا مهاجری در نشست خبری پیش از بازی با پارس جنوبی در مرحله یک هشتم جام حذفی فوتبال گفت: پارسال با پدیده امدیم به شهر جم خبرنگاران نبودند و بچه های صدا و سیما بودند و امسال برعکس است. آخرین بازی ما در لیگ برتر تیم پارس جنوبی را بردیم اما وضعیت جام حذفی فرق دارد. پارس جنوبی نیاز به تعریف من ندارد، فوتبالش، تماشاگرانش، چمن وئ بازیکنان و مربیانش همه خوب هستند. راننده‌ای که من را به جم آورد گفت که فوتبال روی شرایط اجتماعی این شهر تاثیرگذاشته است و امیدوارم که تیم پارس جنوبی در لیگ برتر دوباره خود را به رده‌های بالای جدول برسد و ما هم در ماشین سازی می‌خواهیم مشکلات را با کار بیشتر کم کنیم.

وی افزود: مدیریت باشگاه، بازیکنان و کادرفنی ماشین سازی تلاش کرده‌اند که به اینجا رسیده‌آند و توانسته‌اند مقابل تیم‌هایی مثل فولادو پارس جنوبی در جم موفق شوند.

وی در مورد شرایط تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: این تیم باتجربه‌تر شده است و هنوز هم یک تیم خوب است من 4، 5 بازی تیم پارس جنوبی را دیده‌ام، آنها فوتبال خوبی را انجام می‌دهند، استقلال را هم 90 دقیقه تحت فشار گذاشتند. بازیکنان تیم جم راه خودشان را پیدا کردند. امیدوارم فردا فوتبال خوبی را شاهد باشیم. قطعاً من هم فردا برای تیم خودم تلاش می‌کنم.

وی در مورد تفاوت بازی لیگ برتر و جام حذفی اظهار داشت: لیگ و جام حذفی خیلی با هم تفاوت دارد فصل گذشته دیدید که تیم دسته اولی خونه به خونه به فینال جام حذفی رسید پس جام حذفی قابل پیش‌بینی نیست. در لیگ اگر در یک بازی اشتباه کنید در مسابقات بعدی می‌توانید آن را جبران کنید اما در جام حذفی این شرایط وجود ندارد، بنابراین استراتژی‌ مسابقات با هم فرق می‌کند. فردا تیمی که کمتر اشتباه کند و درک درستی از بازی داشته باشد می‌تواند موفق شود.

مهاجری در مورد اینکه از فوتبال مشهد و پدیده جدا شد و به تراکتورسازی پیوست و اکنون سرمربی ماشین‌سازی است، گفت: دو سال خوب را در پدیده داشتم، پدیده با وجود مشکلاتی که داشت شرایط خوبی پیدا کرد امسال هم این تیم درگیر همان مشکلات است. من با سیاه‌جامگان هم بودم و جای تأسف دارد که این تیم اکنون نه در لیگ برتر است و نه در لیگ یک شرایط خوب دارد. می‌خواستم شرایط جدیدی را تجربه کنم و در تیمی حضور داشته باشم که از نظر مالی و امکاناتی بهتر از پدیده باشد. مالک تراکتورسازی به من پیشنهاد مدیریت این تیم را داد آن هم زمانی که سرمربی این تیم مشخص نبود. کار سختی در پیش داشتیم و تیم خوبی را برای تراکتورسازی بستیم. وقتی تیم به ثبات رسید دیگر در تراکتورسازی کارایی نداشتم و به پیشنهاد سرمربی‌گری ماشین‌سازی پاسخ مثبت دادم در اینجا هم با نتیجه گرفتن کارم را شروع کردم، شغل ما مربی‌گری است. کسانی که من را می‌شناسند می‌دانند مسائل مالی اولویت اول و دوم من در فوتبال نیست. بنابراین برای من مسائل مالی خیلی مهم نبود.

وی در مورد مشکلات ماشین‌سازی تبریز، گفت: همه باشگاه‌ها مشکلات مالی دارند، ماشین‌سازی هم از سوی بخش خصوصی اداره می‌شود البته درصدی از پول قراردادها به بازیکنان پرداخت شده است اما جامعه اکنون درگیر مشکلات اقتصادی است و فوتبال هم از این قاعده مستثنی نیست. مدیریت باشگاه در تلاش است که به تعهدات خود عمل کند.

مهاجری در مورد وضعیت آندرانیک تیموریان، گفت: او با ما تمرین کرد و با انگیزه هم بود اما یک بار دیدیم با لباس شخصی در تمرینات حاضر شد و گفت ظاهراً پیشنهاد از باشگاه دیگر دارد ما او را نیاز داشتیم که در تمرینات ما حاضر شد. اگر غیر از این بود او در تمرینات ما نمی‌آمد. در مورد مسائل دیگر از خود آندو بپرسید.

سرمربی ماشین‌سازی در مورد مصدومان و محرومان تیمش، گفت: دو، سه بازیکن مصدوم داریم که قطعاً بازیکنان جوان جای آنها را به خوبی پر خواهند کرد و ایمان دارم که آنها می‌توانند فوتبال خوبی را برای ما رقم بزنند.

1004