به گزارش ایلنا، احسان رحیمی سرمربی تیم فوتبال سیراف کنگان بوشهر در خصوص شکست مقابل مس کرمان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: بازی سختی مقابل مس کرمان داشتیم با توجه به برد مقابل خونه به خونه در جام حذفی توقع از تیم ما خود به خود بالا رفت و این کار ما را بسیار سخت کرد. ما مقابل مس کرمان چهار بازیکن اصلی خود را نداشتیم و با بازیکنان جوان به میدان آمدیم و در کل از عملکرد بازیکنان راضی هستیم.

وی در ادامه گفت: فکر نمی‌کنم گل زدن به مس کرمان در کرمان کار راحتی باشد. ما توانستیم به این تیم ۲ گل بزنیم، سر خود را بالا بگیریم و به اهداف‌مان که گل زدن بود رسیدیم. اما در بحث دفاعی عملکرد خوبی نداشتیم. توانستیم ۴۵ دقیقه دوام بیاوریم اما در وقت‌های اضافه ۲ گل دریافت کردیم اگر با نتیجه صفر بر صفر به رختکن می‌رفتیم شرایط‌مان در نیمه دوم بهتر می‌شد و می‌توانستیم نتیجه خوبی رقم بزنیم اما متأسفانه در نیمه دوم هم بر اثر اشتباه گل‌های دیگری دریافت کردیم و در نهایت نتیجه را واگذار کردیم.

رحیمی در پایان گفت: من از عملکرد بازیکنان راضی هستم تلاش خوبی انجام دادند و تجربه خوبی مقابل مس کرمان به دست آوردیم. خدا را شکر تا این مرحله از جام حذفی رسید‌یم و امیدوارم در ادامه شرایط بهتری داشته باشیم.