به گزارش وبسایت نود، منچستریونایتد بازی 2-0 باخته را با برد 3-2 در لحظات پایانی عوض کرد تا بالاخره در خانه پیروز شود و شاید این برد مورینیو را برای مدتی نجات داده باشد.

در آخرین مسابقه شنبه شب از هفته هشتم لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد در خانه پذیرای نیوکاسل بود. پیش از شروع این بازی شایعات زیادی درباره اخراج مورینیو شنیده می شد، به نظر می رسید همین شایعات موجب شروع ضعیف شیاطین سرخ در این بازی شد. در ده دقیقه ابتدایی یاران نیوکاسل در عین غافلگیری به دو گل رسیدند. دقیقه 7 ضربه بغل پای کندی راهی دروازه شد و سپس سه دقیقه بعد موتو با یک چرخش موفق شد بازی را 2-0 کند. الدترافورد با این دو گل در سکوت فرو رفته بود و مورینیو هم در دقیقه 19 اریک بایی را بیرون کشید و ماتا به زمین بیرون رفت.

تلاش یاران یونایتد در نیمه نخست راه به جایی نبرد، یونایتد تا دقیقه 70 هم نتوانست در رسیدن به دروازه حریف موفق باشد. اما بالاخره طلسم دروازه حریف شکسته شد. ضربه آزاد ماتا در دقیقه 70 دروازه نیوکاسل را گشود تا امیدهای یونایتد زنده شود. شش دقیقه بعد، حرکت تیمی عالی مارسیال با پوگبا، با ضربه بغل پای دیدنی مارسیال همراه شد و بازی 2-2 شد.

در دقیقه 90 هم سانچز روی سانتر یانگ با ضربه سر موفق شد گل سوم و پیروزی بخش تیمش را به ثمر برساند تا یونایتد بازی باخته را با برد 3-2 عوض کند و مورینیو شاید فعلاً نجات یابد. این اولین برد یونایتد در خانه بعد از هفته اول مسابقات بود. یونایتد با این برد در جایگاه هشتم قرار گرفته و نیوکاسل هم همچنان نوزدهم است.