ورزش 11 - تیم فوتبال منچستریونایتد امروز در دیداری حساس و نفسگیر میزبان نیوکاسل بود که موفق شد در بازگشتی رویایی با نتیجه 3-2 از سد میهمان خود بگذرد تا کمی از بحران خود را خارج کند.
ژوزه مورینیو، سرمربی شیاطین سرخ پس از پیروزی ارزشمند مقابل کلاغ‌ها اظهار داشت:

برد‌ها و باخت‌ها هر چقدر من را ناراحت می‌کنند اما تجارب من را دو چندان می‌کند تا با قدرت هر چه بیشتر به کارم ادامه دهم. روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم ولی امیدوارم با پیروزی امشب روند خوبمان را ادامه دهیم و از بحران خارج شویم. در نیمه اول بازی با نیوکاسل اصلا خوب ظاهر نشدیم اما در نیمه دوم با گوشزدهایی که به بازیکنانم کردم بازی را به دست گرفتیم و توانستیم با قدرت سه امتیاز بازی را از آن خود کنیم. حال امیدواریم تا در بازی‌های بعدی همین روند را ادامه دهیم و به عنوان یک مدعی شناخته شویم.


مورینیو در پایان صحبت‌های خود گفت:

با وجود اینکه راشفورد کمی ناراحت بود و نمی‌دانم که چرا و مک تومینای هم کمی با ترس بازی می‌کرد و بازیکنان بزرگتر تیم هم با اشتباه در زمین بازی می‌کردند اما در دقایقی از بازی بر بازی مسلط شدیم و پیروز میدان شدیم. پیش از بازی به هواداران قول داده بودیم که دست پر از این دیدار خارج می‌شویم و خوشبختانه هم توانستیم قولی که داده بودیم را به آن عمل کنیم.