به گزارش وبسایت نود، در دومین مسابقه از مسابقات روز یکشنبه هفته هشتم لیگ برتر، ساوتهمپتون از ساعت 16:45 به وقت تهران در ورزشگاه سنت مری میزبان چلسی بود و در پایان با نتیجه2-0 مغلوب مهمان لندنی خود شد.

کریگ پاوسون قضاوت این مسابقه را به عهده داشت.

دو تیم با این ترکیب اولیه به مصاف هم رفتند:

ساوتهمپتون (3-4-3):

مک‌کارتی؛ بدنارک، یوشیدا، هوئدت؛ سوارز، لمینا، هویبیرگ، برتراند؛ گابیادینی، ردموند، اینگز

چلسی (3-3-4):

آریزابالاگا؛ آزپیلیکوئتا، رودیگر، لوئیز، آلونسو؛ کانته، جورجینیو، بارکلی، ویلیان، هازارد، ژیرو

گل اول این مسابقه در دقیقه 30 به ثمر رسید. هویبیرگ در میانه میدان یک توپ را از دست داد. بارکلی که این توپ را از هافبک دانمارکی قدیس ها گرفته بود، از فاصله ایجاد شده میان مدافعان ساوتهمپتون استفاده کرد و با پاس خود در این فضا هازارد را صاحب توپ کرد. هازارد نیز بعد از کنترل توپ با ضربه ای مطمئن توپ را دور از دستان مک‌کارتی به سمت چپ دروازه فرستاد تا آبی های لندن از حریف پیش بیفتند. این هفتمین گل هازارد در این فصل بود که از گل تعداد گل های ساوتهمپتون در لیگ برتر (6 گل) بیشتر است.

چلسی در دقیقه 57 به گل دوم هم دست یافت. یک ضربه ایستگاهی در نزدیکی های محوطه به چلسی رسید. ویلیان پشت این توپ ایستاد و آن را به سمت راست محوطه ارسال کرد. اولیویه ژیرو با ضربه ای آکروباتیک توپ را به دهانه دروازه فرستاد تا راس بارکلی در مقابل دروازه بدون دروازه بان کاری به جز گل کردن این توپ نداشته باشد.

ساوتهمپتون در دقایق 79 و 83 به وسیله ردموند و اینگز موقعیت های خوبی را ایجاد کرد که شوت هر دو بازیکن با عکس العمل های استثنایی آریزابالاگا دفع شد.

چلسی در دقیقه 93 به گل سوم رسید. پاس تودر هازارد موراتا را با مک‌کارتی تک به تک کرد و او نیز با ضربه ای توپ را از بالای سر او وارد دروازه کرد تا برای دومین بازی متوالی موفق به گلزنی شود.

این مسابقه در نهایت با پیروزی3-0 چلسی به پایان رسید تا شاگردان مائوریتسیو ساری 2 امتیازی شده و قبل از دیدار لیورپول-منچسترسیتی موقتا به رده نخست جدول صعود کنند. برتری یکی از دو تیم لیورپول یا سیتی چلسی را به رده دوم می‌فرستد و در صورتی که مسابقه برنده نداشته باشد، چلسی هفته را در جایگاه سوم به پایان خواهد رساند. ساوتهمپتون نیز با این شکست 5 امتیازی باقی ماند تا هم امتیاز با فولام و به دلیل تفاضل گل بهتر در مکان شانزدهم جدول بایستد.