به گزارش ایلنا، از هفته هفتم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور، تیم شاهین بوشهر موفق شد با گل کاپیتانش یعنی میلاد صارمی، از سد حریف خود بگذرد و در دیداری 6 امتیازی، به برتری ارزشمندی دست یابد.

این بازی که از ساعت 18 در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر برگزار شد، ابتدا تیم میزبان به سمت دروازه اکسین فشار آورد و پس از گذشت 10 دقیقه از بازی، یاران کمالوند به سمت دروازه شاهین هجوم آوردند و موقعیت‌های نصفه و نیمه‌ای را نیز شکل دادند اما به نتیجه‌ای نرسیده‌اند.

در دقیقه 34 این بازی، کاپیتان شاهین بوشهر منجی این تیم لقب گرفت و گل باارزشی را به ثمر رساند. میلاد صارمی با این گل، 6 امتیاز به باشگاهش هدیه داد. شاهین با گل صارمی به رختکن رفت.

در نیمه دوم اما اکسین البرز سراسر حمله شده بود. آنها با حملات پی در پی و بازی روی هوا، قصد به تساوی کشاندن بازی را داشتند اما موفق به این کار نشدند و در نهایت 3 امتیاز در بوشهر ماند و شاهین به سمت بالای جدول پرواز کرد.

ترکیب دو تیم به شرح ذیل می‌باشد؛

شاهین بوشهر: سجاد بیرانوند - مرتضی غلامعلی تبار - حسن نجفی - کمال نیکخوی - سعید غلامعلی بیگی - علی گودرزی - میلاد شعبانلو - محسن فیاض بخش - حسین مالکی - محمد محبی - میلاد صارمی

سرمربی: محمود فکری

اکسین البرز: داوود نوشی صوفیانی - فرید محمدی زاده - مرتضی اسدی - محمد ابراهیمی - امین شجاعیان - محسن حسینی - مصطفی اکرامی - علی زینالی - مجتبی شیری - محمود شفیعی - فرزاد حاتمی

سرمربی: فراز کمالوند

گفتنی است شاهین بوشهر با برتری در این بازی، 12 امتیازی شد و به رده سوم جدول صعود کرد و اکسین نیز باهمان 11 امتیاز به رده پنجم جدول تنزل یافت.