به گزارش ایلنا، از سری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور، دو تیم گل گهر سیرجان و مس رفسنجان در ورزشگاه امام علی سیرجان به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی، تیم گل گهر موفق شد 3-1 مس رفسنجان را شکست دهد و 3 امتیاز دربی مربیان کروات را از آن خود کند.

گل گهری‌ها در این بازی خیلی زود دروازه تیم مس را گشودند و در دقیقه 3 این بازی، پیمان رنجبری بهترین گلزن این فصل لیگ یک با گلش موفق شد تمرکز را از تیم مس بگیرد. آبی‌پوشان گل گهر به این گل زده اکتفا نکردند و در دقیقه 25 نیز توسط مهرداد آوخ به گل رسیدند و 10 دقیقه بعد یعنی در دقیقه 35، نوبت به حمید گلزاری رسید تا شمار گل‌های گل گهر را به عدد 3 برساند و وینگو با خیالی آسوده وارد رختکن شود.

در نیمه دوم اما گل گهر بازهم موقعیت‌های برای گلزنی داشت اما عدم دقت مهاجمین این تیم و بی‌میلی آنها سبب شد تا شمار گل‌های خورده مس بیشتر از این نشود. در ادامه بازی و در دقیقه 78 نیز تیم مس رفسنجان توسط بهترین گلزن تیمش یعنی اکبر صغیری به گل رسید اما این گل راه گشا نبود و در نهایت یاران میشو کرستیچوویچ بازی را در دربی کروات‌ها به شاگردان وینگو بگوویچ واگذار کردند.

ترکیب دو تیم به شرح ذیل می‌باشد؛

گل گهر سیرجان؛ مهرداد بشاگردی - علیرضا ابراهیمی - علی قربانخانی - بهمن کامل - ابوالفضل زندوی - امین پورعلی - محسن آذرپاد - مهران گلزاری - مهرداد آوخ - پیمان نامور - پیمان رنجبری

سرمربی: وینگو بگوویچ

مس رفسنجان؛ نیما علیپور - محمد خان احمدی - سید احمد حیات منش - سید کاظم حیات منش - محسن ورزکار - اکبر صغیری - علی اکبر حیدری نیا - حسین مقیمی - علی مرزبان - امین مشایخ - محمدحسین مهرآزما

سرمربی: میشو کرستیچوویچ

گفتنی است گل گهر سیرجان با این پیروزی 16 امتیازی شد و همچنان در صدر جدول جا خشک کرده است و مس رفسنجان نیز باهمان 5 امتیاز در رده سیزدهم جدول جای گرفته است.