ورزش 11 - از هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال در استادیوم تختی و از ساعت 15:30 به مصاف سایپا رفت که این دیدار در پایان به سود آبی ها رقم خورد.

ترکیب ابتدایی دو تیم به این شرح بود:

استقلال:

حسین حسینی، پژمان منتظری، آرمین سهرابیان، وریا غفوری، محمد دانشگر، علی کریمی، فرشید باقری، طارق همام، مهدی قائدی، مرتضی تبریزی و اللهیار صیادمنش

سایپا:

محمدحسین اکبر منادی، عبدالله ناصری، ساموئل سارفو، مهرداد کفشگری، آرش رضاوند، امین حاج‌محمدی، مهدی ترابی، علی دشتی، امید خالدی، رضا اسدی و آرمان رمضانی

بازی خیلی زیبا و هجومی آغاز شد. سایپا در دقایق اولیه بازی فشار زیادی را به دروازه استقلال وارد کرد و موفق شد در دقیقه 9 بازی با حرکت فوق العاده علی دشتی دروازه آبی ها را باز کند.

استقلال که روی این گل غافلگیر شده بود توپ و میدان را در اختیار گرفت و در دقایق 17 و 24 تیر دروازه سایپا را به لرزه در آورد. اما بلاخره روی پاس با دقت قائدی و ضربه تمام کننده دانشگر در دقیقه 26 به گل تساوی دست یافت.

در دقیقه 44 و پیش از پایان نیمه اول، استقلال یک بار دیگر روی یک ضربه آزاد توپ را به تیر دروازه تیم دایی کوبید تا در این زمینه هت تریک کند.

بازی در نیمه دوم آرامتر دنبال شد و دو تیم به دنبال فرصتی برای ضربه زدن به یکدیگر بودند. در این نیمه نیز هر دو تیم فرصت هایی را برای به ثمر رساندن گل پیروزی داشتند که این بخت در دقیقه 79 و روی ضربه پنالتی به دست آمده به استقلال رسید. وریا غفوری خلاف جهت حرکت دروازه توپ را وارد دروازه کرد تا آبی ها با کسب سه امتیاز از این دیدار با 14 امتیاز به رتبه پنج صعود کنند.