ورزش 11 - کریستیانو رونالدو در خصوص بازگشت دوباره‌اش به الدترافورد و حاشیه‌های اخیری که برایش به وجود آمده بود به خبرنگاران پاسخ داد.
بدون شک دیدار این دو تیم از جذابیت بالایی برخوردار است، چرا که فوق ستاره پرتغالی از سال 2008 از این تیم جدا شد و راهی مادرید شد و حالا این بار با پیراهن بیانکونری باید مقابل تیم سابقش قرار بگیرد؛ بدون شک رونالدو در تقابل با منچستر انگیزه بسیار بالایی دارد.
کریستیانو در کنفرانس خبری پیش از بازی به خبرنگاران گفت:

بازی بسیار سختی مقابل تیم خوب و قدرتمند منچستر داریم. اما اگر به گفته‌ها و تذکرات آلگری گوش فرا دهیم قطعا برنده واقعی زمین یووه خواهد بود. با وجود مشکلات در تیم حریف شانس بالایی برای پیروزی داریم اما نباید آنها را دست کم بگیریم. در الدترافورد روزهای بسیار خوبی داشتم، از قهرمانی‌های پشت سرهم گرفته تا کسب افتخارات به همراه الکس فرگوسن در این تیم. بدون شک فرگوسن یکی از بهترین سرمربی‌هایی است که تا به حال با او کار کردم. انگیزه بالایی برای این بازی دارم و امیدوارم یکی از بهترین روزهایم رقم بخورد.


رونالدو در ادامه صحبت‌های خود در خصوص اتهاماتی که به او زده شده بود افزود:

تمام اتهاماتی که در خصوص تجاوز به من زده‌اند را تکذیب می‌کنم. من از زمانی که وارد فوتبال شدم همیشه به دنبال این بودم که از موضع فوتبال خارج نشوم. به هر حال خوشبختانه وکلایم به من امید داده‌اند که این قضیه حل می‌شود. در واقع اصلا مسئله‌ای نبوده که بخواهم در مورد آن دروغ بگویم. این را می‌دانم که در فوتبال من الگوی خیلی‌ها هستم و به همین خاطر کاری انجام نمی‌دهم که از من کسی متنفر شود.


مهاجم بانوی پیر در خصوص مقایسه تیم‌هایی که تا به حال در آنها عضویت داشته هم عنوان کرد:

اصلا دوست ندارم که دو تیم یوونتوس و رئال را با هم مقایسه کنم؛ هر دو تیم بسیار فوق‌العاده هستند و دارای کادر فنی بسیار خوبی هستند. من بعد از حضور در تیم‌هایی چون منچستر و رئال، حالا یووه بخشی از زندگی من شده است.