ورزش 11 - در هفته دهم لیگ برتر ایران دو تیم ذوب آهن و پیکان به مصاف یکدیگر رفتند تا با پیروزی در این دیدار خود را در جدول کمی بالا بکشند.
دو تیم با ترکیب زیر به میدان رفتند:
ذوب آهن: رشید مظاهری، وحید محمدزاده، عارف غلامی، حمید بوحمدان، محمدرضا حسینی، ادی هرناندز، محمدرضا عباسی، زبیر نیک نفس، مسعود ابراهیم زاده، میلاد فخرالدینی و ماریون سیلوا
پیکان: وحید شیخ ویسی، سجاد مشکل پور، حجت حق وردی، علی حمودی، آرمان قاسمی، امیرحسین کریمی، مگنو باتیستا، مهدی شیری، شاهین ثاقبی، فراز امامعلی و محمد قاضی
با شروع نیمه اول دو تیم بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند و حملات نصفه و نیمه‌ای را روی دروازه یکدیگر ترتیب دادند. بازی در حالی که به انتهای نیمه اول خود نزدیک می‌شددر دقیقه 41 مهدی شیری دروازه تیم میزبان را باز کرد تا این نیمه با برتری این تیم به پایان برسد.
با سوت نیمه دوم شاگردان نمازی برای ارائه یک بازی برتر و کسب پیروزی به میدان آمده بودند و برخلاف نیمه اول توپ و میدان را در اختیار داشتند. با حملات پی در پی ذوب آهن در نهایت این تیم حملاتشان نتیجه داد و با بی‌احتیاطی بازیکن پیکان صاحب یک ضربه پنالتی شدند و محسن مسلمان در دقیقه 68 موفق شد این توپ را به تور دروازه بچسباند تا به تساوی کشیده شود.
در ادامه بازهم این تیم میزبان بود که حملات متوالی را روی دروازه شاگردان جلالی ترتیب داد تا جایی که مسلمان یک بار توپ را هم به تیر دروازه زد اما با بدشانسی او توپش گل نشد تا در نهایت این دیدار با تساوی 1-1 به پایان برسد.