به گزارش خبرنگار مهر، امید نمازی شامگاه جمعه پس از سومین تساوی متوالی تیمش در لیگ برتر در برابر پیکان، در نشست خبری اظهار داشت: موتور ذوب‌آهن از همان دقیقه اول روشن بود و متاسفانه در نیمه اول ما چهار موقعیت از دست دادیم. شرایط ذوب آهن اصلا با پیکان قابل مقایسه نیست. پیکان تیم چهارم جدول است و من بابت نتایجی که تا به اینجا کسب کرده به آنها تبریک می‌گویم اما در بازی امروز ما بسیار از این تیم برتر بودیم.

وی افزود: متاسفانه تیم ما در به نتیجه رساندن موقعیت ها و گل زدن مشکل دارد و این مسئله فشار و استرس را روی بازیکنان دوچندان کرده و ذوب‌آهن استرس این را دارد که نتواند گلزنی کند و نتیجه بگیرد. من به عنوان سرمربی وظیفه دارم که این استرس را از بازیکنان دور کنم و همه تلاش خودم را کرده و می کنم اما نمی‌توان همه این ناکامی ها را به خاطر این استرس ها دانست چراکه اگر این استرس‌ها گریبانگیر تیم ما بودند ما نمی توانستیم به این خوبی بازی کنیم. تیم ما تنها روی ضربات آخر مشکل دارد و ما تمام طول هفته را روی ضربات آخر تمرین کردیم. من معتقدم بالاخره یک روز این طلسم شکسته خواهد شد اما زمان آن معلوم نیست و شاید حتی در این فصل هم این اتفاق نیفتد. امیدوارم هرچه زودتر این طلسم شکسته شود و موقعیت‌های ما نیز تبدیل به گل شوند.

سرمربی سبزپوشان در توضیح دلیل هجومی بازی کردن تیم ذوب آهن گفت: تیمی که نیاز به سه امتیاز و برد دارد مجبور است ریسک کند و با تعداد نفرات بیشتری در خط حمله ظاهر شود چه طبیعی است که نتیجه این کار خلق موقعیت ضد حمله برای تیم حریف خواهد شد و گلی که ذوب‌آهن دریافت کرد نیز از یک ضد حمله آغاز شد.

وی با بیان اینکه نسبت به آغاز فصل پیشرفت داشته ایم افزود: واقعا ذوب آهنی که امشب مقابل پیکان ظاهر شد نسبت به ذوب‌آهن اول فصل پیشرفت و بهبود بسیار زیادی داشته است و بسیاری از مشکلات خط دفاعی ما برطرف شده است و تقریبا به هماهنگی لازم رسیده ایم اما به هر حال مشکلاتی هم وجود دارد که باید برطرف شود و من به عنوان مربی تمام تلاش خود را در برطرف کردن این مشکلات به کار می‌گیرند اما در مجموع از تیمم راضی هستم.

نمازی در پاسخ به سوال خبرنگاری پیرامون عملکرد رشید مظاهری بیان کرد: من معتقدم پیروزی مربوط به تیم است و شکست هم مربوط به تیم است و نمی‌توان آن را به گردن یک بازیکن انداخت. من از عملکرد رشید راضی هستم و و مشکل خاصی در او نمی‌بینم.

وی به جذب زهیوی و مطهری اشاره کرد و افزود: همانطور که پیش‌تر هم گفتم ما در هفته دوم چهار بازیکن گل‌زن خود یعنی تبریزی، حبیب‌زاده، حسن‌زاده و حقدوست را از دست دادیم و در پی جذب گل‌زن، زهیوی و مطهری را به خدمت گرفتیم که مطهری نیز با مشکل ITC مواجه است زهیوی اما اگرچه تا شرایط ایده‌آل خود فاصله دارد اما روند رو به پیشرفتی را در پیش دارد و من از عملکرد او رضایت دارم اما همچنان ذوب‌آهن به یک مهاجم گل‌زن باکیفیت نیاز دارد.