به گزارش خبرنگار مهر، علی دایی در نشست خبری پیش از بازی سایپا با استقلال در جام حذفی گفت: یک بازی مهم دیگر در پیش داریم. دوست نداریم از جام حذفی خداحافظی کنیم. در لیگ به استقلال باخته ایم و این بهترین فرصت برای جبران است. هفته گذشته بازی سختی داشتیم و در دقایق پایانی به نتیجه تساوی رسیدیم.

وی افزود: با اینکه فرصت کمی برای بازی با استقلال داشتیم، فقط توانستیم بازیکنانمان را ریکاوری کنیم. با تمام توان برای برد به زمین می رویم.

سرمربی سایپا تاکید کرد: روزبه شاه علیدوست و سلطانی مهر مصدوم هستند ولی معین عباسیان با ما تمرین کرده است. یکی دو جوان دیگر هم مصدوم هستند.

وی درباره تغییرات در تیمش گفت: سعی می کنیم با درسی که از بازی قبل با استقلال گرفتیم، نقاط ضعف را پوشش بدهیم و به دور بعدی جام حذفی راه یابیم.

دایی درباره انحلال تیم نفت تهران گفت: دنبالش را نگرفتم. هیات موسس باشگاه نفت باید پاسخگو باشد. به طور قانونی می توانیم به حق و حقوقمان برسیم. آنها باید جوابگو باشند. این تیم خیلی وقت پیش منحل شده بود ولی تازه رسما اعلام کرده اند.

وی در خصوص توان بازیکنانش در صورت کشیدن بازی به وقت اضافه تاکید کرد: این هفته کار خاصی نکردیم. سعی کردیم بدن بازیکنان را بازسازی کنیم و با تمام توان از آنها استفاده کنیم.

ادامه دارد...