به گزارش وب سایت نود،وینفرد، شفر سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سایپا در جام حذفی اظهار کرد: بازی حذفی همیشه یک بازی ویژه و سطح بالاست. من امروز بازی سایپا با خودمان و پرسپولیس را دیدم. بازی سخت و محکمی خواهد بود. ما می‌خواهیم بهتر عمل کنیم و صعود کنیم و برای این کار باید در زدن ضربه آخر دقت کنیم. بازی با سپاهان را بار دیگر دیدم و باید موقعیت‌های بیشتر و بهتری ایجاد کنیم. باید برای هر گل، سه موقعیت خوب ایجاد کنیم تا بتوانیم در گلزنی موفق باشیم و بازی را ببریم. باید ۹۰ دقیقه تمرکز خود را حغظ کنیم. در بازی قبل یک لحظه دست از جنگیدن و تمرکز کردن برداشتیم و گل خوردیم. باید هم در زمان دفاع و هم در حمله بهتر عمل کنیم تا بتوانیم موفق شویم و بازی را ببریم.

او درباره آمادگی تیمش برای بازی بیش از ۹۰ دقیقه گفت: ما از نظر آمادگی جسمانی مشکلی نداریم اما دوست دارم در ۹۰ دقیقه به برتری برسیم. از لحاظ آمادگی جسمانی شرایط خوبی داریم و حتی پنالتی‌زن‌های خوبی داریم اما مطلوب برای ما صعود در ۹۰ دقیقه است.

اودرباره محروم‌ها و مصدومان تیمش هم گفت: وریا بعد از بازی قبل، دو جلسه مصدوم است. محمدی‌مهر را داریم که می‌تواند جایگزین وریا شود. تکلیف کریمی امروز مشخص می‌شود و پژمان منتظری هم به بازی نمی‌رسد.

سرمربی استقلال درباره تیم داوری بازی فردا هم گفت: در دیدار قبل برای اولین بار درباره داوری صحبت کردم. من رسانه‌ها را نمی‌توانم بخوانم اما در تلویزیون دیدم که دو پنالتی برای ما گرفته نشد. یک بار روی دانشگر و یک بار دیگر روی فرشید باقری. بازیکن سپاهان که شیرجه زد، پنالتی گرفتند اما کمک داور شجاعت و شخصیتش را نشان داد و تصمیم را برگرداند. وقتی داور ندیده، چه کار می‌توان انجام داد؟ ما داوران خوب و بهتر از آسیا داریم و نمی‌خواهم درباره آن‌ها منفی صحبت کنم. ما نباید درباره داوری صحبت کنیم. داور سنگاپوری بازی ما با السد همواره به ژاوی احترام می‌گذاشت و دائما می‌گفت آقای ژاوی و به او تعظیم می‌کرد و از او تشکر می‌کرد. در دیدار با سپاهان خوب جنگیدیم و فقط یک لحظه تمرکزمان از دست رفت. امیدوارم در بازی‌های ما داوران خطاهایی که روی ما انجام می‌شوند را ببینند. دوخطا روی بازیکنان ما انجام شد، یکی روی باقری و دیگری روی دانشگر. داور می‌توانست هر کدام را پنالتی بگیرد.

ادامه دارد...

2051