ورزش 11 - در یکی از دیدار حای حساس مرحله 1/8 نهایی جام حذفی ایران از ساعت 16:30 دو تیم استقلال و سایپا رو در روی هم قرار گرفتند که این دیدار در نهایت

ترکیب استقلال
حسین حسینی، روزبه چشمی، محمد دانشگر، فرشاد محمدی مهر، میلاد زکی پور، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، مارکوس نویمایر، رضا آذری، همام طارق و الحاجی
ترکیب سایپا
محمد حسین اکبرمنادی، عبدالله ناصری، رضا علیاری، سامول سارفو، آرش رضاوند، مهدی ترابی، علی دشتی، رضا اسدی، امید خالدی، آرمان رمضانی و محمد صادق بارانی

در دقایق نخستین این دیدار جذاب اشتباهات پر تعداد بازیکنان در میانه میدان تنها چیزی بود که به چشم می خورد تا این که سوتی عجیب سید حسین حسینی درون دروازه استقلال و شوت آرمان رمضانی به شکل خطرناکی از کنار دروازه عبور کرد، با ایجاد این موقعیت یخ بازی در همان دقایق نخست بشکند.

پس از گذشت تنها 17 دقیقه از جریان بازی خطای آشکار اکبر منادی دروازه بان سایپا بر روی الحاجی گرو باعث شد تا داور مسابقه نقطه پنالتی را نشان دهد، فرشید اسماعیلی هافبک جوان آبی ها با ضربه ای دقیق گل اول این دیدار را به ثمر رساند.

اما تنها چند دقیقه پس از به ثمر رسیدن گل اول بازی، شاگردان علی دایی با حضور پرتعداد خود در زمین استقلال توانستند با شوت سرکش مهدی ترابی بازی را به تساوی بکشانند.

بازی پر اشتباه مدافعان دو تیم را سارفو با خطای خود در دقیقه 33 با خطا بر روی الحاجی گرو تکمیل کرد، مدافع سیه چهره نارنجی پوشان ضمن دریافت کارت زرد دوم و اخراج از زمین با این خطای خود بازیکنان استقلال را یک بار دیگر در موقعیت پنالتی قرار داد تا این بار خود گرو گل دوم تیمش را به ثمر برساند.


گل الحاجی گرو هم پایان کار نیمه اول این دیدار نبود، در حالی که هواداران در شادی گل دوم تیمشان به سر می بردند، امین حاج محمدی بازیکن سابق آبی پوشان بلافاصله بعد از به زمین فرستاده شدن از جانب علی دایی توانست از روی ضربه ای سر دروازه حسینی را بازکند تا دو تیم با نتیجه تساوی به رختکن بروند.

در آغاز نیمه دوم و بر خلاف این که تصور می شد بازیکنان استقلال با توجه به یک یار بیشتر حملات گسترده ای را روی دروازه سایپا رقم بزنند این نارنجی پوشان دیدار بودند که با حملات خطرناک خود به شدت دروازه تیم میزبان را تهدید می کردند، در همان دقایق نخست نیمه دوم حتی آرمان رمضانی یک بار توپ را به تیرک استقلال نیز کوباند تا شفر متوجه کار سخت خود تا اتنهای بازی شود.
در 25 دقیقه پایانی نیمه دوم تنها بی دقتی بازیکنان دو تیم باعث شد تا این دیدار در نیمه دوم حتی بدون رد و بدل شدن یک گل به پایان برسد و به وقت های اضافی کشیده شود و در وقت های اضافی نیز استقلالی ها با توجه به نیاز مبرمشان به برد و فشار تماشاچیان حملاتی را بر روی دروازه نارنجی پوشان طرح ریزی نمودند که با بی دقتی مهاجمان و عکس العمل های منادی، دروازه بان سایپا یه سرانجام نرسید.

اما در نیمه دوم وقت های اضافه به دلیل حاکمیت استرس بر بازیکنان دو تیم حملات چندانی را شاهد نبوذیم و فقط در یک صحنه حمله استقلال باز هم با عکس العمل فوق العاده منادی به کرنر رفت و همان کرنر نیز با ضربه سر دانشگر به تیرک دروازه سایپا برخورد کرد تا این دیدار پس از مارتونی 120 دقیقه ای به ضربات پنالتی کشیده شود.

گزارش تکمیلی تا دقایقی دیگر ...