ورزش 11 - لیگ برتر انگلیس پس از سال های طولانی بار دیگر شاهد آن است که در TOP 6 جدول خود، بزرگان این ر قابت ها بسیار نزدیک و همقدم با یکدیگر در حال حرکت هستند، اتفاقی که هرسال بواسطه یکه تازی یکی از باشگاه های پر مهره چون منچستر سیتی و یا چلسی و ... مانع از بروز این ماجرا می شد.

این جذابیت و این نزدیکی ابر قدرت ها به یکدیگر به طور مشخص مربوط به مربیان جوان شاغل در جزیره است، از یورگن کلوپ کاریزماتیک تا اونای امری کاملا تحول یافته و با انگیزه که آرسنال را به روزهای شگفت انگیزش پس از خروج ونگر تقریبا رسانده و بی گمان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در این رقابت ها به شمار می آید!

لیورپول و آرسناللیورپول و آرسنال

هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس بدون شک متمرکز بر روی رقابت لیورپول و آرسنال در امارات خواهد بود، جایی که دو اندیشه برتر و قابل احترام مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت و شبی فراموش نشدنی را در لندن برای هواداران خود خواهند ساخت، لیورپول 26 امتیازی در برابر آرسنال 22 امتیازی چگونه می توانند محتاط و سرد ظاهر شوند وقتی هیولا هایی چون منچستر سیتی و چلسی و تاتنهام در انتظار یک لغزش هستند؟!

در 17 تقابل یک دهه اخیر این دو تیم در تمامی تورنمنت ها، تا بدین لحظه همه چیز برابر است! 5 پیروزی برای لک لک ها، 5 پیروزی برای توپچی ها و 7 تساوی حاصل نبرد این دو باشگاه پرهوادار بوده است که می تواند هجدهمین نبردشان را تبدیل به یک جنگ تمام عیار نماید!

لیورپول و آرسناللیورپول و آرسنال

آرسنال امری تا پیش از دیدار برابر کریستال پالاس توانسته بود رکورد 11 پیروزی پیاپی را در کارنامه خود ثبت کند که با تساوی برابر این تیم نوار پیروزی های این تیم پاره شد، هرچند که با کسب پیروزی برابر بلک پول در جام اتحادیه بار دیگر این روند آغاز شده است و این بار لیورپول را تحت الشعاع خود قرار داده است؛ لیورپول نیز در سمت مقابل با کسب 3 پیروزی پیاپی به خانه توپچی ها خواهد رفت و امیدوار است تا با حداقل کسب نتیجه تساوی بر روند شکست ناپذیری خود ادامه دهد.