ورزش 11 - دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا تنها رویدادی است که جامعه ورزشی ایران این روزها بیش از هر چیز دیگری انتظارش را می کشد.
هرچند که رسیدن پرسپولیس به فینال با وجود پنجره های بسته و بی مهری برخی بازیکنان خود یک معجزه محسوب می شود ولی تمامی هواداران این تیم شنبه با عشق و علاقه متفاوتی به تماشای بازی تیم محبوبشان خواهند نشست و برای تکرار معجزه دعا خواهند کرد.
درسته که قهرمانی پرسپولیس با وجود شکست 2_0 در بازی رفت کار بسیار دشواری به حساب می آید ولی غیر ممکن نیست و فقط کمی تمرکز لازم دارد.

پرسپولیسپرسپولیس


البته با وجود اخراج سیامک نعمتی و پای ورم کرده عالیشاه و رباط پاره ماهینی دست برانکو برای فینال بیشتر از هر زمان دیگری بسته است، در این بین حدس زدن ترکیب پرسپولیس کار بسیار آسانی به حساب می آید چرا که با توجه به بازی های پیشین این تیم به عقیده خیلی ها برانکو آدام همتی را در پست سیامک بازی می دهد و سایر بازیکنان همان هایی خواهند بود که در بازی رفت به بازی گرفته شدند.

بشار رسن - آدام همتی بشار رسن - آدام همتی


اما برای ترکیب شنبه شب سرخپوشان سناریو دیگری نیز می توان نوشت، با توجه به تجربه کم آدام و نیاز مبرم پرسپولیس به بسته نگه داشتن دروازه به نظر می رسد برانکو به جز بازی دادن به این بازیکن جوان می تواند یک چینش خاص دیگر را نیز در زمین پیاده کند.
اگر اتفاق خاصی رخ ندهد و دیگر بازیکنی در تمرینات مصدوم نشود، بیرانوند، سید جلال، شجاع خلیل زاده، انصاری و مصلح نفرات عقب زمین نماینده کشورمان را تشکیل خواهند داد.
در میانه میدان قضیه کمی پیچیده می شود، سناریو اول بازی دادن به آدام همتی به جای سیامک نعمتی است که در این صورت کامیابی نیا و نوراللهی دو هافبک تدافعی و بشار و آدام وینگر های پرسپولیس محسوب می شوند، ولی سناریو دوم که کمی ریسک پذیر تر هم هست کنار گذاشتن آدام و فرستادن ربیع خواه به زمین از ابتدای بازی است.

پرسپولیسپرسپولیس


در صورتی که برانکو تصمیم بگیرد پسر فوتبالی خود را در فینال آسیا به صورت ثابت بازی دهد، احمد نوراللهی به یک خط جلو تر خواهد رفت تا جای نعمتی را در ترکیب پر کند و کمال کامیابی نیا نیز می تواند با خیال آسوده تری در حملات تیمش شرکت کند و با شوت های قدرتی خود موج دوم حمله را ترتیب دهد.

ربیع خواهربیع خواه


در نوک خط حمله نیز منشا و علیپور نفراتی هستند که ماموریت جبران دو گل خورده را بر عهده دارند، بازیکنانی که همواره ثابت کرده اند در استادیوم آزادی و با حضور تماشاگران خودی توانایی بازکردن هر دروازه ای را دارند.