به گزارش ایلنا، دیدار دو تیم پرسپولیس و کاشیما از دور برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا روز شنبه در ورزشگاه آزادی انجام خواهد گرفت و از چهره‌ی قهرمان آسیا رونمایی خواهد شد.

ورزشگاه آزادی مهیای میزبانی از این مسابقه است و تمام نواقص AFC به طور کامل برطرف شده است و این ورزشگاه چهره‌ی جدید و زیباتری به خود نیز گرفته است.

انتظار می‌رود در روز مسابقه ورزشگاه چند ساعت مانده به آغاز مسابقه پر شود و هواداران پرسپولیس جو سنگینی را برای تیم کاشیماآنتلرز به وجود بیاورند.

با اعلام سایت AFC؛ با فروش تمام بلیط های ورزشگاه آزادی به تعداد ۷۸ هزار و ۱۱۶ نفر، دیدار پرسپولیس برابر کاشیما رکورد بیشترین حضور تماشاگر در تاریخ فینال‌ های لیگ قهرمانان آسیا که تا پیش از این دست الهلال عربستان بود را خواهد شکست و این رکورد به فینال پرسپولیس-کاشیما در ورزشگاه آزادی تعلق خواهد گرفت.

باشگاه الهلال از حیث تماشاگر رکورددار است. آن ها سال 2014 در بازی برگشت با حمایت 66225 نفر به استقبال وسترن سیدنی رفتند و علی رغم ناکامی در فینال، رکوردزنی کردند.

هواداران پرسپولیس امیدوارند این حضور گسترده آنها با قهرمانی تیم محبوبشان همراه شده و پرسپولیس به یک افتخار تاریخی دست یابد.