ورزش 11 - پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ دیگر جای احتیاط را به خود نمی بیند، اینجا دیگر جایی نیست که سرخ ها بخواهند آهسته و آرام به پیش بروند و می بایست هرچه که در توان دارند را رونمایی کنند، چرا که تنها 90 دقیقه تا پایان کار برای آنها در آخرین مرحله این رقابت ها باقی مانده است و این بدان معنی است که هرچه برای رویایشان بیشتر بجنگند نتیجه ای به طبع بهتر و موفق تر را کسب خواهند کرد.

برانکو هجومی

شخصیت پرسپولیس هجومی برانکو ایوانکوویچ یکی از ویرانگر ترین شخصیت های فوتبال ایران است که در سطح آسیایی حرف های زیادی برای گفتن دارد، برای شکل گرفتن این شخصیت آنها همواره نیاز به یکدستی و یکرنگی داشته اند که خوشبختانه از سکو ها گرفته تا نیمکت و ترکیب اصلی همه در این روز ویژه برای یک اتفاق خواهند جنگید.

برانکو ایوانکوویچبرانکو ایوانکوویچ

رمز موفقیت پرسپولیس همواره در نبرد هایی که نیاز به پیروزی مبرم داشته است، گلزنی در 20 دقیقه ابتدایی بازی است! اتفاقی که در این روز بزرگ بدون شک پرسپولیسی ها از آغاز سوت بازی تا دقیقه 20 تمام تمرکز خود را بر روی آن خواهد گذاشت تا بتواند ورق را به سود خود بازگرداند و اتفاقی تاریخی را در پایان نیمه اول شکل بدهد! شاید باورکردنی نباشد اما از اردوی پرسپولیس اینگونه خبر به گوش می رسد که برانکو برنامه ای در سر دارد که با استفاده از جو وحشتناک استادیوم و سردرگمی حریف، در پایان نیمه اول نتیجه دیدار رفت را جبران کند!

با توجه به توانایی ایوانکوویچ و کارنامه ای که از او سراغ داریم این اتفاق کاملا امکان پذیر است! اما نکته عجیب تر اینجاست که برانکو قصد دارد تا دقیقه 70 فشار را بر روی دروازه کاشیما حفظ کند و سومین گل پایان دهنده به رویاهای ژاپنی ها را هم به ثمر برسانند و دیگر هیچ اما و اگری را باقی نگذارند!

برانکو ایوانکوویچبرانکو ایوانکوویچ

باید این واقعیت را هم پذیرفت که ابزار موجود در دست پروفسور برای حماسه سازی خیلی بوی موفقیت نمی دهد، اما برانکو امتیازی را دارد که تنها چند مربی در دنیا از آن بهره مند هستند! داشتن آدرس معجزه و 100 هزار هوادار تیفوسی که می توانند حریف را وادار کنند که گل به خودی را از وحشت خود به ثمر برسانند! او شاید برخی فاکتور های حیاتی را نداشته باشد، اما قطعا فاکتور هایی را در اختیار دارد که برای رقم زدن معجزه کافی است!