ورزش 11 - ترکیب پرسپولیس به حدی محدود است که در دل این محدودیت ها ستاره ها رشد کرده اند و خودساخته و به تعبیری هرکدام یک رهبر شده اند! از کوچک ترین عضو روی نیمکت سرخ ها گرفته تا اصلی ترین بازیکن هجومی برانکو ایوانکوویچ برای باز کردن دروازه کاشیما؛ پرسپولیس را نباید دست کم گرفت! هرکدام از مردان این تیم حالا هر کدام یک رویاپرداز بزرگ هستند.

بشار رسن

بشار رسن بشار رسن

در روزهایی که پرسپولیس هیچ بازیساز و مهره کارآمدی را برای طراحی حملات بر روی دروازه رقبا ندارد، ستاره عراقی فوق العاده آماده سرخ ها می تواند یک طراح، بازیساز، حمل کننده توپ و بعضا یک مهاجم تمام عیار باشد! انرژی و انگیزه ای که او از هواداران پس از درگذشت مادر خود گرفته است، بشار عراقی را به یک هیولای غیر قابل مهار تبدیل کرده است که از او در دیدار برابر کاشیما بسیار بیشتر از این ها خواهید شنید.

کمال کامیابی نیا

کمال کامیابی نیاکمال کامیابی نیا

او گلزن نیست، پست و شرایط او در ترکیب پرسپولیس به گونه ای است که خیلی کم در محوطه حریف دیده می شود، اما اگر روزیس قرار باشد او گلزنی کند، در حساس ترین و خاص ترین و بزرگ ترین نبرد به سراغ گلزنی می رود و داغی بزرگ را بر دل حریف می گذارد! برای او گلزنی سبک و شکل خاصی ندارد! از شوت به سمت چارچوب تا ضربه سر! وقتی که سر به سر کمال بگذارند، هالک درون او بیدار خواهد شد و دروازه خیلی از ابر قدرت ها را به توبره خواهد بست!

گادوین منشا

گادوین منشاگادوین منشا

باید پذیرفت که منشا هرگز در پرسپولیس همانند آن منشای موفق و غیر قابل مهار پیکان نبوده است، اما اگر روزی توپ بخواهد با او سر سازش داشته باشد، هیچ دروازه ای در امان نخواهد بود، فراموش نکنید که عبور پرسپولیس از سد رالدحیل در آزادی، با درخشش منشا همراه بود! همان مهاجم شش دانگی که همه از او همواره انتظار دارند؛ مطمئنا منشا در برابر آنتلرز به گونه ای بازی خواهد کرد که اسکار برترین حملات انتحاری به او داده خواهد شد.

شجاع خلیل زاده

شجاع خلیل زادهشجاع خلیل زاده

اگر حاشیه هایش کم تر باشد، میزان بازی مفیدش سر به فلک کشیده خواهد شد، او باید فراموش کند که با مهاجمان حریف سر شاخ شود و فقط توپ ها را از آن ها برباید، شجاع در دیدار رفت برابر کاشیما نمایشی کاملا موفقیت آمیز را از خود ارائه داد و جز تنومند ترین بازیکنان پرسپولیس بود که تا دقایق آخر جانانه جنگید! او اگر به وظیفه سنگینش در خط دفاع به درستی باز هم عمل کند، قطعا پس از بازی موهایش را خواهد تراشید.

آدام همتی

آدام همتی آدام همتی

پسری که شایعه های فراوانی به دنبالش بود و همواره از او به عنوان بازیکنی سفارشی یاد می شد، در ماه های اخیر نشان داده است که چرا در پرسپولیس حضور دارد! پسر خوش استایل سرخ ها بواسطه محرومیت سیامک نعمتی باز هم فرصت آن را پیدا کرده است تا در ترکیب اصلی حاضر شود؛ او هرگاه که از سوی برانکو به میدان نبرد فرا خوانده شده نمایشی بی نظیر را از خود به جای گذاشته است و انتظار می رود راس ساعت 18:30 قلب بسیاری از ژاپنی ها را بلرزاند.