به گزارش وبسایت نود،برانکو ایوانکوویچ بعد از پایان دیدار تیمش با کاشیما در نشست خبری اظهار داشت: قهرمانان من بازیکنانم هستند و تلاش کردند و از خود انرژی گذاشتند. آنها از نظر من برنده هستند.

* به این جو آزادی افتخار می‌کنم؛ هواداران پرسپولیس بهترین هستند

وی افزود: خوشحالم و به این جو ورزشگاه آزادی افتخار می‌کنم که هواداران نشان دادند در دنیا بهترین هستند. بابت این حمایت از همه آنها ممنون هستم.

* متاسفم که قهرمان نشدیم

برانکو تاکید کرد: متاسفم که قهرمان نشدیم در حالی که می‌توانستیم به این مهم برسیم. افتخار می‌کنم که فینال آسیا با چنین فضایی برگزار شد. هواداران و بازیکنان ما نشان دادند که فوتبال در ایران چگونه است چون روح و بازی جوانمردانه داشتیم. از گرشاسبی و هیات مدیره پرسپولیس تشکر می‌کنم که آنها هم حمایت کردند تا نتایج درخشانی کسب کنیم.

* بعد از این باخت باید به شرایط عادی برگردیم

وی تاکید کرد: البته بعد از این باخت باید شرایط را عادی کنیم اما انتظار دارم این بازی انگیزه مضاعفی برای کار بازیکنانم شود. متاسفانه انصاری مصدوم شد و شواهد نشان می‌دهد مصدومیت او ساده نیست. باز هم به بازیکنانم تبریک می‌گویم که در لیگ قهرمانان بازی خوبی اجرا کردند و از همینجا به تیم ژاپنی تبریک گفته و برای آنها در جام باشگاه‌های جهان آرزوی موفقیت می‌کنم.

ادامه دارد...

1004