ورزش 11 - از رقابت‌های هفته دوازدهم بوندسلیگا تیم صدرنشین بورسیا دورتموند در ورزشگاه اوپل آرنا میزبان ماینتس رده نهمی بود. دورتموند برای حفظ اختلاف صدرنشینی و ماینتس برای بهبود جایگاه خود در جدول پا به این میدان گذاشته بودند.

این دیدار در نیمه اول بیشتر در میانه میدان و با درگیری بازیکنان دو تیم دنبال می‌شد و شاهد حمله چندانی از سوی بازیکنان دو تیم بر روی دروازه ها نبودیم و هیچ‌کدام از دو تیم نیز دست به ریسک و حمله همه جانبه بر روی دروازه یکدیگر نزدند.

ماینتس - دورتموندماینتس - دورتموند

اما با آغاز نیمه دوم گویا تیم‌‎ها احتیاط را کنار گذاشته و بیشتر به دنبال به ثمر رساندن گل و پیروزی بودند. این بورسیایی‌ها بودند که به دلیل میل بیشتر به پیروزی توانستند گل اول را وارد دروازه حریف نمایند و در دقیقه 67 روی همکاری زوج کشنده این روزهای خود به گل اول رسیدند. الکاسر روی پاس رویس زننده گل اول زنبورها بود.

اما این برتری زیاد ادامه پیدا نکرد و ماینتس توانست در دقیقه 70 توسط کوایسون گل مساوی را به ثمر برساند. دورتموندی‌ها که به شدت در پی 3 امتیاز این دیدار بودند توانستند در دقیقه 76 توسط لوکاس پیزشک به گل برتری در مجموع دیدار دست یابند تا هم‌چنان به پیشتازی خود در بوندسلیگا ادامه دهند و با 30 امتیاز کماکان صدرنشین باشند.