به گزارش وب سایت نود، تیم فوتبال پیکان در هفته سیزدهم لیگ برتر برابر فولاد خوزستان مغلوب شد تا در چهارمین بازی متوالی بازنده میدان باشد. با ثبت این نتیجه، پیکان برای نخستین بار در دوران حضور جلالی چهار بازی متوالی مغلوب حریفان شد؛ تراکتورسازی، پارس جنوبی جم، پرسپولیس و فولاد خوزستان چهار تیم پیروز در مقابل شاگردان مجید جلالی در این هفته ها هستند.
پیش از این، سه شکست متوالی در کارنامه پیکان جلالی ثبت شده بود که خودروسازان در شانزدهمین دوره لیگ برتر برابر صبا، تراکتورسازی و استقلال تهران سه بازی متوالی مغلوب شدند.
یکی از ویژگی های پیکان جلالی، تداوم روند برد و باخت های این تیم در چند هفته متوالی است. در فصل گذشته، این تیم هفت بازی متوالی را در نیم فصل نخست با پیروزی پشت سر گذاشت، اما از هفته دوازدهم با قطع نوار پیروزی های تیم جلالی، روند ناکامی در کسب 3 امتیاز برای آنها شروع شد و تا هشت هفته ادامه داشت. و در هفته های اخیر هم پیکان پنجمین بازی متوالی بدون برد را سپری کرد و تنها یک امتیاز از این دیدارها به دست آورد.
نکته جالب در مورد دیدار دو تیم اینکه پیکان در فصل گذشته پس از هشت بازی بدون برد، در نهایت با برتری برابر فولاد خوزستان در هفته نوزدهم موفق شد پس از هفته ها پیروز از میدان خارج شود؛ اتفاقی که مشابه آن در هفته سیزدهم برای فولاد خوزستان رخ داد. فولادی ها پس از 9 بازی بدون کسب پیروزی، با گل ثانیه های پایانی لوسیانو پریرا توانستند به روند ناکامی های خود پایان دهند.