به گزارش وب‌سایت نود، مرتضی تبریزی در این چند روز در معرض شایعات و حاشیه‌های زیادی قرار گرفته است. شایعاتی که پست اینستاگرامی‌اش و یادی که از همبازیان سابقش در ذوب‌آهن کرده به آن دامن زده است. این که تبریزی در فهرست فروش شفر قرار دارد یا قهر کرده و به اهواز نرفته فارغ از درست و غلط بودنش به نفع استقلال شد. تبریزی به اهواز نرفت تا شفر باز هم روح‌الله باقری را در ترکیب استقلال قرار دهد. بازیکنی که مشخص نیست با توجه به آمار و نوع بازی‌اش چرا شفر او را نیمکت‌نشین کرده و زمانی به او بازی می‌دهد که مجبور به این کار باشد.

روح‌الله باقری از این فرصت به خوبی استفاده کرد و تک گل سه امتیازی تیمش را به ثمررساند. تک گلی که چندین و چند عنوان را برای او به ارمغان آورد. حالا باقری تنها بازیکن استقلال است که در هر سه جام برای این تیم گل زده است. جام‌حذفی، لیگ قهرمانان و لیگ برتر. باقری در کنار وریا غفوری عنوان بهترین گلزن استقلال را هم از آن خود کرد. او تا این‌جای کار سه گل برای استقلال زده است و گلش مقابل استقلال خوزستان اولین گلش در لیگ برتر بود. او با 2 پاس گل در کنار این گل‌ها، به تنهایی عنوان تاثیرگذارترین بازیکن آبی‌ها را از آن خود کرده است. در حالی که نسبت به مهاجمان محبوب سرمربی آلمانی کمترین دقیقه بازی را داشته است. باقری حدود 700 دقیقه در سه جام برای استقلال در این فصل پیدا کرده است. الحاجی گرو نزدیک به 600 دقیقه بازی کرده و در بازی حذفی مقابل سایپا توانست یک گل و یک پاس گل را به نام خودش ثبت کند و به غیر از آن یک بازی هیچ حرکت مثبتی در هیچ کدام از بازی‌هایش انجام نداد. مرتضی تبریزی هم 900 دقیقه در ترکیب استقلال حضور داشته و دو گل برای استقلالی‌ها زده است؛ یک گل در آسیا و یک گل هم در لیگ برتر.

روح‌الله باقری هر 140 دقیقه روی یک گل تیمش تاثیر داشته است و این در مقایسه با بقیه بازیکنان استقلال یک آمار عالی محسوب می‌شود. البته نکته دیگر باقری این است که در بازی‌هایی که حضور دارد حتی اگر خودش گل نزند یا پاس گل ندهد روی برد تیمش تاثیر زیادی دارد. مثل بازی با تراکتورسازی که روی هر سه گل زده تیمش نقش داشت اما هیچ گل یا پاس گلی به نامش ثبت نشد. با این حال شفر همچنان به او روی نیمکت بیشتر از ترکیب اصلی اعتقاد دارد.