سید احمدموسوی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط ماشین‌سازی اظهار داشت: شرایط خوبی نداریم و تعداد زیادی از بازیکنان ما مصدوم هستند و عزیز معبودی هم با کارت قرمزی که با اشتباه داور گرفت محروم شده است و دست سرمربی برای چیدن بازیکن واقعاً خالی است و در این شرایط باید به مصاف پرسپولیس برویم.

وی افزود: شرایط ماشین سازی در این هفته‌ها به قدری بد بود که در خیلی از پست‌ها بازیکن تخصصی نداشتیم و برای مثال من و مسیح زاهدی هر کدام در 3-4 پست مختلف برای تیم بازی می‌کنیم و همین تغییر پست روی کیفیت بازی هم تاثیر می‌گذارد ولی با این شرایط نتایج خوبی کسب کرده‌ایم.

موسوی در مورد بازی با پرسپولیس گفت: پرسپولیس تیم خوب و بزرگی است و در سه سال اخیر فکر نمی‌کنم در مجموع 10 باخت هم داشته باشد ولی ما می‌خواهیم از امتیاز بازی خانگی استفاده کنیم و با برد از زمین خارج شویم و فکر می‌کنم نشان داده‌ایم به قدری تیم خوبی هستیم که بتوانیم یقه تیم‌های بزرگ لیگ را بگیریم.

وی افزود: سال گذشته هم پرسپولیس باخت‌های کمی داشت ولی ما داشتیم در آزادی این تیم را شکست می‌دادیم و تا دقیقه 94 از این تیم جلو بودیم و روی یک اتفاق گل خوردیم و 3 امتیاز را از دست دادیم. ما امسال هم بازی‌های زیادی را اینطور از دست دادیم و اگر فوتبال 80 دقیقه بود صدرنشین بودیم.

هافبک ماشین‌سازی در مورد اینکه آیا می‌تواند از تکنیکش برابر پرسپولیس استفاده کند یا نه، گفت: پرسپولیس مدافعان خوب و بزرگی دارد و همه آنها از بهترین‌های فوتبال ایران هستند و واقعاً کار سختی است بخواهم آنها را دریبل بزنم ولی من همیشه خودم را برای نبردهای سخت و کارهای دشوار آماده می‌کنم و مقابل پرسپولیس هم از تکنیکم استفاده خواهم کرد و امیدوارم بگیرد.

موسوی در مورد حضور تماشاگران در بازی با پرسپولیس هم خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیتی که در بازی پرسپولیس - تراکتورسازی ایجاد شد فکر می‌کنم تماشاگران استقبال خوبی از بازی ما با پرسپولیس داشته باشند و اگر بازی به ورزشگاه یادگار برود سکوها پر می‌شوند و مطمئن باشید هیچ بی‌احترامی هم از روی سکوها شنیده نمی‌شود.

وی در پایان در مورد انتقادهایی که اخیراً به زنوزی می‌شود هم گفت: آقای زنوزی یک عاشق فوتبال است و به فوتبال کشورش خدمت می‌کند و این را بارها نشان داده و به تیم ملی هم کمک‌های زیادی کرده است و درست نیست در موردش اینطور صحبت شود. در فوتبال ایران مالکیت مشترک بین چند باشگاه وجود دارد و نباید روی این موضوع انقدر مانور داده شود.