ورزش 11 - از هفته 16 لیگ برتر انگلیس آرسنال در ورزشگاه خانگی خود میزبان هادرسفیلد بود که موفق شد به سختی و با گل دقایق پایانی‌اش از شد تیم ته جدولی هادرسفیلد بگذرد.

آرسنال در حالی گام به این دیدار گذاشت که با 31 امتیاز در رده 5 جدول قرار داشت و در صورت پیروزی در این دیدار می‌توانست تا قبل از بازی‌ رقیبانش به رده 3 جدول صعود کند. هادرسفیلد بحران زده نیز از 15 دیدار قبلی خود 10 امتیاز کسب کرده و در رده 17 جدول قرار داشت.

نیمه اول:

بازی در نیمه اول کاملا درگیرانه و فیزیکی دنبال شد. در واقع دو تیم با جنگدنگی در میانه میدان قصد داشتند از دروازه خود محافظت کنند. تنها نکته قابل توجه نیمه اول تعداد خطاهای زیاد دو تیم بود که منجر به گرفتن 6 اخطار برای بازیکنان دو تیم شد. 3 کارت زرد سهم آرسنال و 3 کارت زرد سهم هادرسفیلد در نیمه اول بود.

آرسنال - هادرسفیلدآرسنال - هادرسفیلد

نیمه دوم:

در حالی که انتظارات از آرسنال این بود که بتواند به راحتی از سد حریف خود بگذرد، بازی برای توپچی‌های لندن در نیمه دوم هم مانند نیمه اول گره خورده بود. تا جایی که هچه زدند به در بسته خورد . چند حمله نصفه و نیمه از آرسنال می‌توانست این تیم را به گل برساند اما درخشش دروازه بان و خط دفاعی هادرسفیلد مانع از ین مهم شد.

آرسنال - هادرسفیلدآرسنال - هادرسفیلد

سرانجام این توریرا بود که طلسم این بازی را برای آرسنال شکست و موفق شد در دقیقه 83 روی پاس زیبای اوبامیانگ به زیبا ترین شکل ممکن و با یک قیچی برگردان استثنایی دروازه مهمان خود را باز کند تا آرسنال موقتاً به رده سوم جدول و بالای سر چلسی و تاتنهام قرار بگیرد.

آرسنال - هادرسفیلدآرسنال - هادرسفیلد