ورزش 11 - مهدی رحمتی سنگربان با سابقه استقلال و رکورد‌دار کلین شیت لیگ برتر ایران پیش از دیدار برابر پدیده مشهد در ورزشگاه آزادی از عزم بازیکنان استقلال برای شکست حریفشان خبر داد.

رحمتی که در بیشتر بازی‌های این فصل در ترکیب ثابت آبی‌پوشان قرار داشته، در مورد دیدار برابر پدیده و همچنین شرایط استقلال اظهار داشت:

بازیکنان استقلال مدت‌هاست که هیچ‌گونه دریافتی نداشته‌اند اما اعتراض و اعتصاب خاصی نکرده‌اند. در کنار انتقاداتی که می‌شود گاهی اوقات هواداران باید بدانند که با چه شرایطی کار می‌کنیم. حدود 5 ماه است که یک ریال هم دریافتی نداشته‌ایم ولی مثل بازیکنان برخی تیم‌ها هوچی‌گری و مظلوم نمایی نمی‌کنیم.

استقلال واقعاً تنهاست و از طرف متولیانش حمایت نمی‌شود اما ما فقط هوادارانمان را داریم که برای ما کفایت می‌کند. مهم‌ترین سرمایه ما هوادارانمان هستند که پنج‌شنبه برای حمایت از استقلال به ورزشگاه آزادی خواهند آمد. همه بازیکنان استقلال برای شکست پدیده متحد شده‌اند.

استقلال نه حمایت وزیر را دارد نه می‌خواهد داشته باشد. تنها توقع ما برقراری عدالت بین تمام تیم‌هاست که مدتهاست خواستار آن هستیم اما هرگز چنین چیزی محقق نشده و دیده نمی‌شود.