ورزش 11 - یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان در خصوص دیدار تیمش مقابل استقلال در نشست خبری گفت: تیم ما آماده بازی فرداست و مشکل خاصی نداریم. سه امتیاز بازی فردا برای ما و استقلال حساس است. سه امتیاز برای هر دو تیم بسیار مهم است و قطعاً انگیزه بالایی نزد بازیکنان تیم‌ها وجود دارد تا در این بازی بهترین عملکرد را از خود ارائه کنند.

وی در ادامه افزود: همه چیز برای برگزاری یک بازی خوب و فنی آماده است و به نظر من هر تیمی که بتواند از موقعیت‌ها استفاده کند و در دفاع هم موفق باشد برنده میدان خواهد شد. این بازی می‌تواند خیلی جذاب از آب دربیاید و فرصت خیلی خوبی برای بازیکنان جوان ماست که شایستگی خود را نشان دهند. در کل امیدوارم چه تماشاگرانی که به ورزشگاه می‌آیند چه آنهایی که در تلویزیون نظاره‌گر بازی خواهند بود از تماشای آن لذت ببرند.

سرمربی تیم فوتبال پدیده در واکنش به این مسئله که این بازی می‌توانست زودتر از این برگزار شود اما به خاطر اینکه استقلال حاضر نشد در ورزشگاه تختی بازی کند از این رو این بازی را با یک ماه تاخیر برگزار خواهد شد، عنوان کرد: بله برگزاری با تاخیر این مسابقه کمک زیادی به استقلال کرد چرا که این تیم در آن مقطع شرایط خوبی نداشتند اما رفته رفته روند خوبی را در پیش گرفتند. در هر صورت ما با این قضیه کنار آمدیم و بعد از لغو بازی با استقلال 3 بازی انجام دادیم و الان هم شرایط خیلی خوبی داریم.

در ادامه خبرنگاری در مورد اظهارنظر خطیر معاون باشگاه استقلال مبنی بر اینکه کمیته ضددوپینگ باید نظارت بیشتری درباره بازی‌های لیگ داشته باشد، از گل‌محمدی سوال کرد که مدیر رسانه باشگاه پدیده تاکید کرد که سوالات در مورد مسائل فنی باشد.

ادامه دارد...