به گزارش وب سایت نود، استقلال و پدیده در دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ از ساعت16:15 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.

ترکیب استقلال: سیدمهدی رحمتی، پژمان منتظری، میلاد زکی پور، محمد دانشگر، روزبه چشمی، علی کریمی، فرشید باقری(38- مارکوس نویمایر)، طارق همام، فرشید اسماعیلی، وریا غفوری و روح الله باقری.

ترکیب پدیده:یوسف بهزادی، علی نعمتی، محمدحسین مرادمند، مسعود ریگی، محمدرضا ناصحی، اکبر صادقی، امین قاسمی‌نژاد، محمدرضا خلعتبری، حسین مهربان(42- محمدمهدی مهدی خانی)، محمد قاسمی‌نژاد و مرتضی منصوری.

دقایق حساس:

دقیقه 10: روی ضدحمله بازیکنان پدیده، دانشگر روی خط محوطه جریمه استقلال مهاجم پدیده را با خطا سرنگون کرد که داور با کارت زرد او را جریمه کرد. محمدرضا خلعتبری این ضربه را زد که توپ به طرز خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 22: ارسال تند و تیز وریا غفوری برای مهاجم استقلال در حالی که میرفت تبدیل به فرصتی خطرناک شود با خروج به موقع گلر پدیده و مهار توپ او برای استقلال از دست رفت.

دقیقه 31: روی ضدحمله بازیکنان استقلال و جا ماندن دفاع پدیده استقلال می توانست فرصت خطرناکی را روی دروازه این تیم ایجاد کند که کمبود نفرات این تیم در حمله، باعث شد تا این فرصت از دست برود.

دقیقه 33: روی اشتباه چشمی میرفت تا دروازه استقلال با ضربه ای آرام باز شود که رحمتی مانع از این اتفاق شد.

دقیقه 36: ضربه ایستگاهی ارسالی فرشید اسماعیلی میرفت تا با ضربه سر دانشگر وارد دروازه پدیده شود که توپ با اختلاف کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 37: ارسال از راست برای حسین مهربان پشت دفاع استقلال می رفت تا با ضربه ای آرام و سرضرب وارد دروازه استقلال شود اما توپ از کنار دروازه بیرون رفت.

دقیقه 42: ارسال پژمان منتظری روی پای اسماعیلی ننشست تا در سوی دیگر زمین طارق همام سرضرب اقدام به شوتزنی کند که ضربه او را گلر پدیده با واکنشی به موقع مهار کرد.

دقیقه 43: طارق همام با پشت سر گذاشتن مدافعان پدیده اقدام به شوتزنی کرد که گلر پدیده این موقعیت تک به تک را از او گرفت.

حاشیه:

دیدار دو تیم با یک دقیقه سکوت برای درگذشت مرحوم ایرج دانایی فرد آغاز شد.