ورزش 11 - از سری مسابقات لیگ کاپ فرانسه دو تیم آمیان و المپیک لیون به مصاف یکدیگر رفتند.
دو تیم در این دیدار با ترکیب زیر وارد میدان مسابقه شدند:
آمیان

ترکیب آمیانترکیب آمیان


المپیک لیون

ترکیب المپیک لیونترکیب المپیک لیون


با شروع نیمه اول تیم میهمان کار را هجومی آغاز کردو در همان ابتدای بازی صاحب یک ضربه پنالتی شد و موفق شد توسط موسی در دقیقه 20 توسط موسی دمبله به گل اول برسد. این بازی در حالی دنبال می‌شد که سامان قدوس از همان ابتدا کار را از روی نیمکت دنبال کرد و نظاره‌گر بازی هم‌تیمی‌هایش شد. یاران قدوس با خوردن این گل هر چه تلاش کردند نتوانستند به گل برسند و در دقیقه 26 هم آدنون بازیکنان آن‌ها با گرفتن کارت زرد دوم از بازی اخراج شد تا علاوه بر سخت شدن کار آن‌ها این نیمه با همین تک گل به پایان برسد.
با سوت نیمه دوم بار دیگر این لیونی‌ها بودند که توانستند در دقیقه 47 توسط برتراند ترائوره به گل دوم برسند. در مقابل آمیان که پیش چشمان تماشاگران خود به میدان می‌رفت، نتوانست گلی را به ثمر برساند. لیون که با زدن دو گل روحیه گرفته بودند موفق شدند گل سوم را هم توسط تریر در دقیقه 60 به گل سوم برسند.
تیم میزبان با خوردن سومین گل کمی به خود آمد و تنها توانست یک گل را جبران کند، اما این گل را هم تیم میهمان به خودشان زدند تا نتیجه این دیدار 3-1 شود. اما این پایاان کار نبود و بار دیگر تیمیته در دقیقه 91 نتیجه را به حداقل رساند اما نتوانستند مانع شکست خود شوند و با نتیجه 3-2 شکست خوردند و از رقابت‌های لیگ کاپ کنار رفتند.