ورزش 11 - در یکی از دیدارهای حساس مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا از ساعت 23:15 دو تیم آتالانتا و یوونتوس رو در روی هم قرار گرفتند که این دیدار با برتری تیم میزبان به پایان رسید.
ترکیب آتالانتا
بریشا، تولوی، پالومینو، جیمستی، هاتبوئر، دی رون، فرولر، کاستانه، گومز، ایلیچیچ، دوان زاپاتا
ترکیب یوونتوس
شزنی، دی شیلیو، روگانی، کیه لینی، ساندرو، خدیرا، پیانیچ، ماتویدی، دیبالا، برناردسکی، رونالدو
در نیمه نخست این دیدار شاهد حوادث مهمی بودیم، درست در همان دقایق ابتدایی بازی کیه لینی کاپیتان کهنه‌کار بیانکونری‌ها مصدوم شد تا ضربه بزرگی به پیکره این تیم وارد شده باشد.
درست در اواسط بازی در 45 دقیقه نخست از روی اشتباه مرگبار ژائو کانسلو مدافع پرتغالی بانوی پیر کاستانه با ضربه‌ای دقیق توپ را برای اولین بار از خط دروازه شزنی عبور داد.
بازیکنان یووه هنوز از شوک گل اول خارج نشده بودند که دوان زاپاتا گل دوم را هم وارد دروازه مدافع عنوان قهرمانی کرد. نیمه نخست این دیدار با برتری 2_0 تیم میزبان به پایان رسید.
شاگردان آلگری در نیمه دوم تلاش زیادی برای برگرداندن نتیجه کردند اما هرچه زدند به در بسته خوردند. واکنش‌های خیره کننده بریشا در کنار بی دقتی مهاجمانی مانند دیبالا مهمترین عاملی بود که باعث شد یوونتوس نتواند در این دیدار به گل برسد.
رست در دقایق پایانی بازی و جایی که بازیکنان یووه برای جبران نتیجه به صورت همه جانبه حمله می‌کردند دوان زاپاتا گل دوم خود و سوم تیمش را به ثمر رساند تا نسخه بانوی پیر در جام حذفی پیچیده شود.