به گزارش وبسایت نود، منچسترسیتی در بازی برگشت لیگ برتر انگلیس هم موفق شد آرسنال را شکست دهد تا فعلاً اختلافش را با لیورپول کم کند، آرسنال هم با این باخت به رده ششم سقوط کرد.

در بازی آخر روز یکشنبه از هفته 25 لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی در اتحاد میزبان آرسنال بود. من سیتی همچون مسابقه قبلی خود خیلی زود به گل رسید. آگوئرو باز هم در دقیقه یکم مسابقه موفق به گلزنی شد. سانتر لاپورت در دقیقه یک با ضربه سر مهاجم آرژانتینی همراه شد و دروازه لنو خیلی زود فرو ریخت.

اگرچه بعد از این گل سیتی فرصت برای گل دوم داشت ولی این آرسنال بود که در شروع دیدنی این بازی، به گل تساوی رسید. کرنر ارسالی از جناح چپ با ضربه سر مونرئال به کوشیلنی رسید و ضربه مدافع فرانسوی در دقیقه 11 منجر به گل تساوی شد.

پس از این گل سیتی مالک توپ و میدان شد و سعی کرد با دیکته کردن بازی خود به حریف به گل برتری برسد. ازقضا آنها در زمانی خوب به گل بعدی رسیدند. در دقیقه 44 باز هم آگوئرو گلزنی کرد و این بار هم او در محوطه شش قدم رها شده بود. پاس استرلینگ در مقابل آگوئرو قرار گرفت و این بازیکن کاری اسان برای باز کردن دروازه خالی داشت.

نیمه دوم نیز سیتی شروع بهتری داشت و بعد از چند فرصت، به گل بعدی رسید. دقیقه 61 یک پاس زمینی به محوطه جریمه آرسنال با دفع ناقص لنو همراه شد و توپ بعد از برخورد به آگوئرو به گل سوم بدل شد. پس از این گل، سیتی چندبار دیگر دروازه حریف را تهدید کرد ولی لنو دیگر مغلوب نشد.

در این مسابقه دنیس سوارز بازیکن جدید آرسنال از دقیقه 66 به زمین آمد ولی تاثیری در روند تیمش ایجاد نکرد.

سیتی با این برد، به دو امتیازی لیورپول رسید ولی یک بازی بیشتر از رقیب خود دارد. آرسنال نیز با تحمل ششمین شکست فصل به رده ششم رفت.

1878