ورزش 11 - از زمان جدایی فرگوسن تاکنون هواداران منچستر یونایتد خیلی مشتاق رو به رو شدن با دشمن همیشگی خود نیستند چون لیورپول با یورگن کلوپ تیمی متفاوت با سال‌های پیش خودش است و توانایی له کردن هر حریفی را دارد.

آخرین تقابل این دو به پیروزی 3 بر 1 بندرنشینان مرسی‌ساید انجامید. دیداری که شکست شیاطین سرخ در آن موجبات اخراج آقای خاص را فراهم کرد تا فرشته نجات پا به صحنه تئاتر رویاها بگذارد.

محمد صلاح و پل پوگبامحمد صلاح و پل پوگبا

یونایتد سولسشر با یونایتد مورینیو یک زمین تا آسمان فرق دارد و این تفاوت از همان بازی اول قابل مشاهده بود. شاگردان اوله گونار در فرم بسیار خوبی قرار دارند و به شدت منتظر انتقام گرفتن از لیورپول هستند. در آن سوی هم یوگی و دوستان زیر فشار سختی قرار گرفته‌اند. آن‌ها در لیگ برتر رقابت تنگاتنگی با منچستر سیتی آماده گواردیولا دارند و در لیگ قهرمانان اروپا هم باید در جهنم آلیانز آرنا به مصاف باواریایی‌ها بروند. دیداری که برای لیورپول بسیار دشوار است چون در بازی رفت و در آنفیلد چیزی بیشتر از یک تساوی بدون گل کسب نکردند و بازی با برنامه بایرنی‌ها نشان داد اصلا نباید شاگردان کواچ را دست کم گرفت.

روملو لوکاکو و ون‌دایکروملو لوکاکو و ون‌دایک

شیاطین سرخ را در اروپا می‌توان تقریبا حذف شده دانست. شکست 2 بر 0 در خانه مقابل پاری‌سن‌ژرمن کار آن‌ها برای صعود خیلی سخت کرد و به نظر نمی‌رسد یونایتدی‌ها در پارک دو پرنس مقابل پاری‌سن‌ژرمن قدرتمند توخل کاری از پیش ببرند پس با خیال آسوده‌تر همه تمرکز خود را روی لیگ برتر و کسب سهمیه خواهند گذاشت.

این اولین دیدار دو تیم از زمان حضور سولسشر روی نیمکت شیاطین سرخ می‌باشد و سرمربی نروژی پیش از این هیچ‌گاه با یورگن کلوپ رو به رو نشده است. بازی برای هر دو تیم بسیار سرنوشت‌‎ساز و تعیین کننده می‎باشد. لیورپول حالا منچسترسیتی را با یک بازی بیشتر بالای سر خود می‌بیند و اگر در دیدار فردا شکست بخورد، بازپس‌گیری صدر جدول از سیتیزن‌ها کاری بسیار دشوار خواهد بود. یونایتد هم تنها یک امتیاز بیشتر از آرسنال دارد و اگر در دیدار فردا هر نتیجه‌ای غیر از پیروزی کسب کند، به احتمال بسیار زیاد جایگاه خود را به توپچی‌‎ها خواهد داد.