به گزارش وبسایت نود، منچستریونایتد و لیورپول در دربی شمال غرب انگلیس با تساوی 0-0 زمین را ترک کردند، تا امتیازات را تقسیم کنند.

در دیدار حساس هفته 27 لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد و لیورپول در الدترافورد شهر منچستر با قضاوت الیور به مصاف هم رفتند.

منچستریونایتد در حالی وارد این بازی شد که ماتیچ و مارسیال به دلیل مصدومیت غایب بودند و در نهایت لینگارد از روی نیمکت بازی را آغاز کرد. در آن سمت، غایب بزرگ لیورپول، لوورن بود. میهمان شروع بهتری در این بازی داشت و در 15 دقیقه ابتدایی به یونایتد فشار آورد.

در همان ثانیه های اول بازی، اشتباه یانگ ضربه آزاد غیرمستقیم را درون محوطه نصیب لیورپول کرد ولی این توپ به نتیجه منجر نشد. دقایقی بعد خطای هررا ضربه آزادی را در موقعیت خطرناک نصیب لیورپول کرد که شوت صلاح راهی اوت شد.

اما کابوس یونایتد از دقیقه 20 آغاز شد، زمانی که تقریباً به طور همزمان، سه بازیکن این تیم احساس ناراحتی بابت مصدومیت کردند. ماتا، هررا و رشفورد. هررا اولین بازیکنی بود که خیلی زود تعویض شد و در دقیقه 21 جایش را به پریرا داد. چهار دقیقه بعد، سولسشائر مجبور به انجام تعویض دوم شد. این بار ماتا بیرون آمد و لینگارد وارد زمین شد.

بعد از این تعویض ها، یونایتد سعی کرد بیشتر کنترل بازی را در دست بگیرد، یکی از بهترین فرصت های کل بازی در نیمه نخست نصیب لینگارد شد که او تلاش کرد دروازه بان حریف را دریبل بزند و به گل برسد ولی آلیسون او را ناکام گذاشت. لحظاتی بعد اتفاق بد بعدی رقم خورد و لینگارد هم مصدوم شد تا پیش از دقیقه 43 یونایتد هر سه تعویضش را انجام داده باشد.

در این میان، فرمینو هم در دقیقه 31 به دلیل مصدومیت تعویض شد و استوریج راهی زمین شد. نیمه اول با تساوی 0-0 پایان یافت.

در نیمه دوم، یونایتد که سه تعویضش را انجام داده بود و رشفورد نیز با مصدومیت بازی را دنبال می کرد، در تلاش بود تا با عقب نشستن و ضدحملات کنترل شده، بازی را پیگیری کند. آنها به خوبی توانستند در مقابل خط حمله لیورپول دوام بیاورند و در نیمه دوم اثری از صلاح و مانه در زمین دیده نشد.

در آن سمت یونایتد 1-2 مرتبه صاحب فرصت شد که این موقعیت ها بیشتر از روی سانتر از جناحین رقم خوردند. حتی آنها یک بار به گل هم رسیدند که این گل مردود اعلام شد.

در نهایت این بازی با تساوی 0-0 پایان یافت تا دو تیم به انتظارات بازی های بعدی بنشینند. تساوی ای که اگرچه از لحاظ جدولی برای دو تیم خیلی رضایت بخش نبود ولی از باخت در مقابل رقیب سنتی بهتر بود. لیورپول اکنون با یک امتیاز برتری، صدرنشین لیگ است و یونایتد به رده پنجم سقوط کرد.