به گزارش وبسایت نود،علیرضا منصوریان سرمربی ذوب آهن در نشست خبری پس از دیدار تیمش با الوصل امارات گفت: تشکر میکنم از کل مجموعه ذوب آهن که همه کار خود را حرفه ای انجام می دهند و این برد را تقدیم می کنیم به مردم ایران زمین که در روزهای اخیر متاسفانه درگیر سیل بوده اند و خوشحالم نماینده شهری از ایران هستیم که در وقایع سیل اخیر احساس مسولیت بالایی داشته است. خوشحالیم از اینکه بازیکنان ما توانستند نتیجه خوبی بگیرند و به ایرانیان دبی که از ما حمایت کردند و تمام مردم ایران هدیه خوبی بدهند.

وی ادامه داد: بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و با اینکه هر سه چهار روز یک بازی داریم بازیکنان کیفیت خوبی را در زمین ارائه می دهند. انگیزه بالایی داشتیم و تیم الوصل هم تیم خوبی بود و در دقایقی از بازی خوب ظاهر شد و فشار آورد. تمرکز لازم را داشتیم و می خواستیم تا در دقایق پایانی گل سوم را هم بزنیم تا خیالمان از پیروزی و سه امتیاز راحت شود که خوشبختانه این اتفاق افتاد.

منصوریان افزود: افتخار می‌کنیم که ذوب آهن یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا است و البته یکی از باکیفیت ترین تیم های ایرانی حاضر در این مسابقات است که در دوران حضور خود در این مسابقات عملکرد بسیار خوبی داشته است.

سرمربی ذوب آهن تصریح کرد: گروه ما اصلا آسان نیست چراکه النصر تیم صدرنشین عربستان است, الوصل از تیم های خوب امارات است و الزورا با انگیزه فراوان بعد از سالها به عنوان نماینده عراق در این مسابقات حضور دارد. تجربه بالای ذوب آهن در رقابت های آسیایی باعث شد تا در دور رفت نتایج خوبی بگیریم اما هنوز کارمان تمام نشده و در دور برگشت هم باید با همین قدرت ادامه دهیم. در رقابتهای آسیایی تیم ضعیف و قوی وجود ندارد و همه تیم ها برای نمایش بهترین عملکردشان به زمین می آیند. این رقابت ها باکلاس ترین مسابقات باشگاهی در سطح آسیا است و نمایش خوب آسیایی ها در جام جهانی هم نشان از پیشرفت فوتبال در قاره کهن دارد.

منصوریان خاطرنشان کرد: گل اول را برخلاف جریان بازی دریافت کردیم اما خیلی زود به بازی برگشتیم و خوشحالم که سه امتیاز حساس را کسب کردیم.