به گزارش خبرنگار مهر، افشین قطبی شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پس از برتری سه بر یک تیمش مقابل استقلال خوزستان، اظهار کرد: این برد را به هواداران و بازیکنان تبریک می‌گویم، بازی مشکلی داشتیم.

وی افزود: گل‌های خوبی مشاهده کردیم و یک بازی تاکتیکی را به نمایش گذاشتیم. در چندین زمان بازی را از دست دادیم اما پس از گلی که خوردیم به خوبی عکس‌العمل نشان دادیم. از برخوردهایی که در این بازی صورت گرفت، ناراحت هستم و برخورد شدیدی با بازیکنان تیم خواهم کرد. بازیکنان من الگوی جوانان هستند و رفتار و عکس‌العمل آن‌ها بسیار مهم است.

سرمربی فولاد خوزستان عنوان کرد: در زمان‌های از بازی چرخش توپ میان بازیکنان تیم خوب بود و با صبر و حوصله فضاهایی ساختیم. گل اول ما یکی از بهترین گل‌هایی بود که از زمان حضور من در فولاد زدیم.

قطبی ادامه داد: اعتماد به نفس شیمبا با دو گلی که زده، بالا رفته است و این موضوع کمک می‌کند که در بازی‌های بعدی نمایش بهتری از خود ارائه کند.

وی در مورد صحبت‌های خود در کنار زمین، گفت: چیز خاصی نبود، اعتراض‌های زیادی شنیده می‌شد و صحبت من این بود که باید کنترل بیشتری صورت بگیرد.

سرمربی فولاد خوزستان درباره سیل خوزستان عنوان کرد: از همه می‌خواهم که به کمک‌های خود به مردم سیل‌زده ادامه دهند. همه باید در کنار هم کمک کنیم که سیل‌زدگان دوباره به زندگی عادی خود بازگردند.