به گزارش خبرنگار مهر محمد علوی شامگاه پنجشنبه در نشست خبری بعد از شکست سه بر یک تیمش در مقابل فولاد خوزستان، اظهار کرد: بازی مسائل فنی زیادی نداشت. در نیمه اول می‌خواستیم در یک‌سوم زمین حریف دفاع کنیم چون چند روز است به تیم آمده‌ام چیزی که می‌خواستم بچه‌ها نتوانستند اجرا کنند، اما نیمه دوم بهتر شد.

وی افزود: هم ما و هم فولاد بازی خوبی داشتیم اما در نیمه دوم حواشی کار را خراب کرد. اگر اخراج‌ها غیرفنی باشد قطعاً برخورد می‌شود. از برخی دوستان انتظار نداشتم که چنین برخوردی کنند. حق با سرپرست باشگاه ما بود و با این وجود، برخورد بسیار بدی با او شد و فحاشی کردند که واقعاً کار بدی بود.

سرمربی استقلال خوزستان تصریح کرد: نیاز است که بازیکنان تیم به خودباوری برسند. در نیمه دوم خوب بودیم. تا حدودی اشتباهات فردی وجود داشت که رفته رفته درست خواهد شد. تنها دو جلسه است که تیم در اختیار من است و طبیعتاً نمی‌توانستم در این مدت کار قابل توجهی بکنم.

علوی درباره داوری این بازی گفت: چه در دوره که بازیکن بودم و چه در حال حاضر که مربی هستم، هیچ‌گاه در مورد داور حرف نزدم اما حیدری دوست داشت که خوب قضاوت کند. متأسفانه در جاهایی متضرر شدیم. گل ما سالم بود و به اشتباه خطای هند اعلام شد.

وی ادامه داد: اگر آن گل درست گرفته می‌شد، نتیجه ٢ بر ٢ می‌شد، با این وجود مقصر اول و آخر خودم هستم و باید روی تیمم کار کنم.

سرمربی استقلال خوزستان در پاسخ به این پرسش که آیا کمبود نفرات تأثیری روی این باخت داشت، گفت: ما ١٩ نفر بیشتر نیستیم و اگر بخواهیم هر روز ترکیب تیم را تغییر دهیم کار دشواری است. دست و بال ما بسته است. مدتی طول می‌کشد تا افکارم را در تیم پیاده کنم. واقعیت این است که ما یک دفاع چپ بیشتر نداریم و اگر مصدوم شود دیگر بازیکنی برای این پست وجود ندارد.

علوی در مورد شرایط آل‌نعمه عنوان کرد: مدت زیادی است که او در کنار ما حضور ندارد. از مدیریت خواستم حداقل اگر ممکن است در کادر فنی کنار من باشد.

وی عنوان کرد: من یاد گرفته‌ام کار کنم. امروز روز اولم بود. اینکه در ادامه با تیم باشم یا نباشم را نمی‌دانم. این موضوع مربوط به مدیریت تیم است. تا جایی که ممکن است کار می‌کنم و توجیه نمی‌کنم. این باخت مال من است نه کس دیگر. تا وقتی مربی هستم کار می‌کنم تا بهتر شوم.