به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از شکست تیمش مقابل سایپا در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: قبل از صحبت‌های خود از هواداران تشکر می‌کنم زیرا من این روزها در اصفهان احساس تنهایی نمی‌کنم و هواداران خوب حمایت می‌کنند.

وی با بیان اینکه بچه‌ها امروز سعی در انجام کارهایی که می‌خواستیم داشتند و خیلی خوب موقعیت‌سازی کردند، تصریح کرد: به دوست خوبم علی دایی تبریک می‌گویم چراکه تیمش می‌دانست از بازی چه می‌خواهد. اگرچه در طول بازی ما عقب افتادیم و تلاش کردیم که به بازی برگردیم که این موضوع نیازمند آن بود که ابتدا گل خورده را جبران کنیم و پس از آن تلاش کنیم گل بزنیم.

سرمربی تیم ذوب‌آهن تصریح کرد: خداوند را شکر می‌کنم چون در بهترین زمان ممکن تلنگر خوردیم؛ کل مجموعه از خود من تا سایر بازیکنان تمرکز نداشتیم و سعی کردیم با دیسیپلین بازی کنیم و خوشم نمی‌آید بگویم فشار مسابقات بود چون ۲۴ بازیکن آماده داریم.

روی قاسم حدادی‌فر ریسک می‌کنیم

وی افزود: ما روی قاسم حدادی‌فر خیلی ریسک می‌کنیم و مجبوریم به خاطر شاه‌مهره‌ای که همه مهره‌ها را به هم وصل می‌کند، ریسک کنیم. نتیجه بازی برایمان خیلی مهم بود و تلاش کردیم اما تیم حریف می‌دانست چه می‌خواهد و ما بر خلاف روند بازی گل خوردیم.

منصوریان در پاسخ به سوال خبرنگار مهر درباره اینکه چرا هواداران ذوب‌آهن در ورزشگاه فولادشهر حضور پیدا نمی‌کنند، گفت: خود من هم همیشه این سوال را داشتم که ذوب‌آهن چرا هوادار ندارد؛ من با استقلال در دوران بازیگری اینجا می‌آمدم و سکوها همیشه پر می‌شد. خودم یکی از کسانی هستم که روی این موضوع سوال دارم اما من در زندگی خودم قانع هستم و اگر مثل بازی الوصل هواداران به ورزشگاه بیاید، ما احساس می‌کنیم در بازی خانگی حضور داریم.

سرمربی تیم ذوب‌آهن گفت: هوادار فوتبال، خیلی ثروتمند نیست و کسانی که وقتشان را برای مشاهده بازی می‌گذارند، شرایط اقتصادی سختی دارند، مادر فولادشهر هوادار زیاد داریم، اگر مجموعه کارخانه ذوب آهن، مثل بازی با تیم‌های سرخابی اتوبوس بگذارند، زمینه حضور هواداران فراهم می‌شود.

اگر امکانات را فراهم کنیم، هواداران با اطمینان بیشتری در مسابقات حضور پیدا می‌کنند

وی افزود: با توجه به شرایط اقتصادی، اگر امکانات را فراهم کنیم، هواداران با اطمینان بیشتری در مسابقات حضور پیدا می‌کنند. من در لیگ دیگر درباره داوری صحبت نمی‌کنم و داشتم منفجر می‌شدم. اعصابم امروز بهم ریخته بود و علی دایی مرا آرام کرد.

منصوریان درباره قاسم حدادی‌فر و اینکه آیا امکان تربیت یک بازیکن در سطح او هست یا خیر، اضافه کرد: قاسم حدادی‌فر یک دهه تلاش کرده که قاسم حدادی‌فر باشد و باید تلاش کنیم که یک نفر نقش فوتبالی قاسم حدادی‌فر را بازی کند. تلاش می‌کنیم که چند بازیکن را تست کنیم که مکمل‌های خوبی برای قاسم حدادی‌فر باشیم.

وی بیان داشت: باید قبول کنیم در فوتبال اصفهان بعد از دو دهه یک قاسم حدادی‌فر و نویدکیا بیرون می‌آید و خصوصیات عجیب و غریبی نیاز دارد که به این فرم برسید.

سرمربی سایپا اضافه کرد: ما روی استعدادهای خوبی داریم و روی آنها کار می‌کنیم تا بازیکنان مثل قاسم حدادی‌فر شوند و به نظرم تیم‌های ب و پ باشگاه در حوزه آکادمی ما، بازیکنان زیر رده‌های خوبی دارد و موج خیلی خوبی دارد که می‌تواند به تیم تغذیه برسانند.

منصئریان گفت: حفظ این شرایط برای ذوب‌آهن سخت است و امیدوارم این ایده‌ها پشت مدیریت باشگاه بماند تا ذوب‌آهن با اختلاف به برتری برسد.