حامد فلاح‌زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار با پرسپولیس در جام شهدا اظهار داشت: بازی خوبی بود و خدا را شکر توانست شروع خوبی باشد برای ما و بازی های لیگ. از موقعیت ها استفاده کردیم خیلی خوب و با نظم بازی کردیم و توانستیم مزد برتری‌مان را بگیریم و ببریم.

وی در مورد اینکه سایپا با وجود تغییرات زیاد بازی خوب و هماهنگی داشت هم گفت: بله ما در این فصل 16 تغییر داشتیم و خیلی‌ها رفتند و خیلی نفرات جدید اضافه شدند ولی دلیل هماهنگی ما این است که تمرینات خوب و منظم‌مان را خیلی زود شروع کردیم و کادرفنی برنامه ریزی خوبی داشت و امیدوارم به همین ترتیب لیگ را هم خوب شروع کنیم.

گلر سایپا با اشاره به میانگین سنی پایین این تیم هم گفت: فکر می‌کنم یکی از پایین‌ترین میانگین سنی‌های لیگ در فصل جدید را داشته باشیم و بازیکنان جوان زیادی داریم و چند بازیکن با تجربه هم در تیم هستند تا بالانس لازم ایجاد شود و فکر می‌کنم با همین روند در 3-2 سال آینده یکی از بهترین تیم‌های ایران باشیم ولی لازمه‌اش این است که قراردادهای طولانی مدت بسته شود و مثل هر سال شاهد این نباشیم که بازیکنان خوب تیم جذب تیم‌های دیگر بشوند و مجبور شویم از اول تیم جدیدی بنندیم.

فلاح‌زاده در مورد کیفیت پرسپولیس و تفاوت این تیم با زمان برانکو عنوان کرد: هنوز خیلی زود است که بخواهیم در مورد پرسپولیسِ جدید صحبت کنیم و نیاز به زمان دارد. آنها در شرایط بدنسازی هستند و از آمادگی فاصله زیادی داشتند ولی این تیم همیشه پرسپولیس است و یک تیم بین المللی محسوب می‌شود که همیشه مدعی است. این که پرسپولیس ضعیف شده باشد را قبول ندارم و فکر می‌کنم با تیم خوبی بودیم که آنها را شکست دادیم.

وی در مورد کلین‌شیتش در این بازی هم گفت: دروازه‌ ما در این بازی خیلی تحت فشار قرار نگرفت و در مجموع 3-2 موقعیت خطرناک داشتند و خیلی برای این کلین شیت دردسر نکشیدم.

گلر سایپا در مورد شوخی‌ با بیرانوند پیش از شروع بازی گفت: من با علیرضا در نفت هم تیمی بودیم و او در تیم امید و من در تیم بزرگسالان بودم و آقای سیدی هم مربی گلرهای‌ما بود و رفاقت طولانی مدتی با هم داریم و دیدارمان تازه شد.

فلاح‌زاده با اشاره به گل بدی که بیرانوند خورد هم عنوان کرد: زمین چمن شهر قدس وضعیت مناسبی نداشت و پستی و بلندی زیادی داشت. یک بازی هم قبلش برگزار شده بود و کیفیت آن را بیشتر تحت تاثیر قرار دارد و فکر می‌کنم دلیل گلی که بیرانوند خورد همین لغزندگی و هموار نبودن زمین بود.

وی در مورد تفاوت سبک مربیگری صادقی با دایی گفت: هر مربی طرز تفکر خودش را دارد و سبک کاری خودش را دنبال می‌کند و هیچ دو مربی‌ای شبیه هم نیستند. من فکر می‌کنم آقای صادقی از مربیان آینده‌دار فوتبال ماست که هم انگیزه جوانی در او وجود دارد و هم دانش فنی بالایی دارد و می‌تواند موفق شود.

گلر سایپا در مورد اینکه با توجه به رویکرد ویلموتس در فرصت دادن به بازیکنان جدید امیدی برای دعوت به تیم ملی دارد یا نه، عنوان کرد: صد در صد آرزوی هر کسی پوشیدن پیراهن تیم ملی است و من هم تلاش می‌کنم نظر ویلموتس را جلب کنم.