به گزارش وبسایت نود، یورگن کلوپ در آستانه بازی فردا تیمش با منچستریونایتد ضمن انتقاد از رسانه های انگلیس عنوان کرده این رسانه ها در روزهای اخیر از قصد تلاش کردند تا منچستریونایتد را ضعیف نشان دهند.

کلوپ که تیمش در هر ۱۷ بازی پیشین خودش در لیگ برتر به پیروزی رسیده گفته:«رسانه ها در این چند روز سعی کردند جوی درست کنند که انگار ما تیمی بدون مشکل هستیم و یونایتد هم هیچی نیست! یکی از سایت ها تیمی منتخب از بازیکنان دو تیم درست کرده بود و هیچ بازیکنی از منچستریونایتد در آن حضور نداشت. واقعا خنده دار است. رسانه ها دارند شرایط خاصی درست می کنند. جوری جلوه می دهند که ما خیلی خوب هستیم و منچستریونایتد مشکلات زیادی دارد و نمی تواند فوتبال بازی کند. از ما می خواهند که به حریف احترام نگذاریم.

با این حال ما می دانیم که بازی سختی در پیش است و احترام کافی را به حریف خواهیم گذاشت. بنظر من این جوی که رسانه ها درست کردند توهین آمیز است. انگار که می خواهند به یونایتد کمک کنند. انگار که بعضی از مقالات توسط هواداران منچستر نوشته شده باشد. انتظار این جو را داشتم اما توقع نداشتم که فاصله دو تیم را اینقدر نشان دهند.»

۲۰۳۱