به گزارش وب سایت نود، دیدار تیم‌های پرسپولیس و ماشین‌سازی از ساعت 16 و 30 دقیقه در ورزشگاه آزادی آغاز شده است.

ترکیب پرسپولیس

علیرضا بیرانوند، محمد انصاری، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، محمد نادری (دقیقه ۷۸- مهدی شیری)، احمد نوراللهی (دقیقه ۷۸- سیامک نعمتی)، محسن ربیع‌خواه، وحید امیری، امید عالیشاه (دقیقه ۶۶- بشار رسن) ، علی علیپور و مهدی ترابی 

ترکیب ماشین سازی 

حامد لک، احمدرضا زنده روح، سامان نریمان جهان، بابک مرادی، شاهین توکلی، جفرسون (دقیقه ۵۸- قائم اسلانی خواه) ، مسیح زاهدی، عزیز معبودی، شاهین ثاقبی، ادواردو دوسانتوس و محمد قادری(دقیقه ۸۳- محمد سهرابی نژاد)

کارت زرد

شجاع خلیل زاده از پرسپولیس

شاهین توکلی و سامان نریمان جهان از ماشین سازی

دقایق حساس:

دقیقه ۱۳: بابک مرادی با حرکت تکنیکی خود از مدافعین پرسپولیس عبور کرد و با پاس در عرض موقعیت خوبی ایجاد کرد که بیرانوند با واکنش خوب خود این موقعیت را از حریف گرفت.

دقیقه ۱۵: بازیکنان ماشین‌سازی روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسید که این گل توسط داور مردود شد. پرسپولیس بلافاصله با ضد حمله خطرساز شد که ضربه وحید امیری توسط حامذ لک دفع شد و در بازگشت هم احمد نورالهی نتوانست از موقعیت استفاده کند.

دقیقه ۳۶: با همکاری عالیشاه و نوراللهی فرصت خوبی برای علیپور ایجاد شد که ضربه سر این بازیکن با قاصله کمی به بیرون رفت.

دقیقه ۴۳: پرسپولیس روی پرتاب اوت بلند صاحب موقعیت شد که حاصلی به جز کرنر برای این تیم نداشت.

دقیقه ۴۴: ضربه سر نوراللهی را حامد لک با واکنش عالی دفع کرد.

دقیقه ۴۹: شوت محکم بابک مرادی با فاصله زیاد به بیرون رفت

دقیقه ۵۰: این بار نوبت سامان نریمان جهان بود که شانس خود را با شوت از راه دور امتحان کند که این ضربه هم جایی در چارچوب نداشت.

دقیقه ۵۳: شوت ترابی با واکنش خوب لک به کرنر رفت

دقیقه ۵۷: احمدرضا زنده روح ضربه ایستگاهی را مستقیما به سمت دروازه پرسپولیس شلیک کرد و علیرضا بیرانوند که از دروازه بیرون آمده بود به زحمت توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۵۸: پرسپولیس روی ضد حمله صاحب موقعیت شد که باز هم این ضربه در چارچوب نبود.

دقیقه ۷۳: محمد انصاری ضربه کاشته را به تیرک دوم ارسال کرد و ضربه سر وحید امیری توسط لک مهار شد.

دقیقه ۸۹: پرسپولیس روی خطایی بر روی مهدی ترابی روی محوطه جریمه شکل گرفت صاحب ضربه پنالتی شد که ضربه پنالتی چیپ علی علیپور به سادگی توسط لک مهار شد