به گزارش وب‌سایت نود، حسین فرکی امشب در نشست خبری بازی مقابل گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: فردا بازی سخت و دشواری هست. امروز شاهد نتایج مختلفی بودیم. فکر می‌کنم این هفته پس از هشت هفته، تیم‌ها خوب همدیگر را آنالیز می‌کنند و همین باعث می‌شود که بازی سخت و محکمی داشته باشیم.

سرمربی تیم پیکان تهران گفت: از گل‌گهر شناخت خوبی داریم، تمرینات را به گونه‌ای طراحی کردیم که بتوانیم فردا دست پُر در مقابل گل‌گهر از زمین خارج شویم و کسب سه امتیاز بکنیم.

فرکی تصریح کرد: تیم گل‌گهر مهره‌های خوبی دارد که نیاز به زمان دارد. نتیجه خیلی کمک می‌کند که تیم اعتماد به نفس بیشتری داشته باشد. ما بازی‌هایی که انجام دادیم نتایج قابل قبولی داشتیم.

سرمربی تیم پیکان تهران ادامه داد: امیدوارم که تماشاگرانی که به ورزشگاه می‌آیند از مسابقه لذت ببرند و تیم خودشان را تشویق کنند و فضای خوبی ایجاد شود، بازی خوبی ارائه کنیم که تماشاچی از آمدن به ورزشگاه پیشمان نشود.

فرکی بیان داشت: اگر در این شرایط شکست بخوریم چیزی تغییر نمی‌کند، زندگی ادامه داد و اگر پیروز شویم مغررو نمی‌شویم و راهمان را ادامه می‌دهیم، ما در هر میدانی و هر مقطعی به امید پیروزی می‌رویم و برای بازی فردا امیدوارم با پیروزی امتیازات از دست رفته را جبران کنیم.