به گزارش خبرنگار ایلنا، قشقایی هفته قبل برابر سپیدرود با نتیجه دو بر یک شکست خورد تا ضمن ثبت ششمین شکست فصل، اوضاعش بیش از پیش بحرانی شود. شیرازی ها 9 هفته است که به پیروزی نرسیده اند و از اولین و آخرین بردشان تا این مقطع، حدود دو ماه و نیم می گذرد.

قشقایی در سه دیدار اخیر خود دو تساوی، یک شکست، دو امتیاز، سه گل زده و چهار گل خورده داشته است و در مجموع ده بازی که تا این مقطع به انجام رسانده، یک پیروزی، سه تساوی و شش باخت را در کارنامه ثبت کرده و با شش امتیاز در رده پانزدهم قرار دارد، آن هم در حالی که جایگاهش متزلزل بوده و هر هفته امکان سقوط به قعر را دارد.

آلومینیوم هم هفته قبل در خانه علم و ادب به تساوی یک-یک رسید و برای دومین هفته متوالی در دستیابی به پیروزی ناکام بود. شاگردان فکری سه دیدار اخیر خود را با یک پیروزی، دو تساوی، پنج امتیاز، چهار گل زده، سه گل خورده و یک کلین شیت پشت سر گذاشتند.

ایرالکو در مجموع ده دیدار قبل چهار پیروزی، پنج تساوی و یک باخت را در کارنامه ثبت کرده و با هفده امتیاز در جایگاه هفتم جدول قرار گرفته است.

اختلاف آلومینیوم با صدر چهار امتیاز است و شاگردان فکری بدون تردید تمام همت و توان خود را در جدال با قشقایی برای کسب پیروزی و نزدیک شدن به صدر به کار خواهند بست و باید دید ایرالکو پس از هفته ها خواهد توانست خود را به جمع صدرنشینان بازگرداند یا خود را به آن ها نزدیک کند یا خیر.